Hoe je 1 euro minder betaalt aan telenet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
helmuteke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 27 keer

na de heisa vandaag over de nieuwe abbonementen ben ik even verder gaan rondsnuffelen op hun site , en dan kwam ik tot volgende ontdekking

Het fiber50 shake pakket kost u 89 Euro per maand
hierin zit telefoon + tv + fiber50 internet

als je de volgende shake neemt van telenet , nl Digitale tv + Telefoon , dan kost u dit 19 €uro
dit in combinatie met Fiber50 van 69 Euro brengt u dit samengesteld pakket op 88euro

Doen we de oefening voor Fibernet100

fibernet 100shake = 120 Euro

Fibernet100 van 99euro + de telefoon en tv combinatie van 19 euro brengt u dit op 118 €uro , hier besparen we dus 2 euro's.

Iedereen is vrij van keuze , maar hier maken we toch duidelijk dat de gecombineerde prijspakketen rammelen aan alle kanten.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 118 keer
Provider

Maar dan mis je wel het HD XL Pack van 10 euro geloof ik?
helmuteke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 27 keer

Avenger 2.0 schreef:Maar dan mis je wel het HD XL Pack van 10 euro geloof ik?

hmm , blijkbaar wel. :bang:
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Provider

helmuteke schreef:
Avenger 2.0 schreef:Maar dan mis je wel het HD XL Pack van 10 euro geloof ik?

hmm , blijkbaar wel. :bang:
Telenet heeft dan ook zo lekker eenvoudige formules hé :lol:
Snap niet hoe ze daar eigenlijk nog zelf aan uitkunnen...
coiken
Member
Member

Die shakes zijn echt gezever... ik ga de mijne stop zetten en alles apart nemen, al was't enkel om ze op hun zenuwen te werken :angel:

Turbonet 61,32€
HD Digicorder 8€
Totaal 69,32€

Shake+ TurbonetXL 70€

Woooooow mama, zowaar een verschil van 0,68€ hobba bobba :eek:
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

IK geloof wel dat de internetformules in een shake meer download volume hebben en en snellere up en download snelheid .
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Provider

fieldoxide schreef:IK geloof wel dat de internetformules in een shake meer download volume hebben en en snellere up en download snelheid .
Binnekort niet meer.
coiken
Member
Member

Avenger 2.0 schreef:
fieldoxide schreef:IK geloof wel dat de internetformules in een shake meer download volume hebben en en snellere up en download snelheid .
Binnekort niet meer.
Inderdaad, voorlopig heb ik 100GB ipv 60 maar dat zal weldra voorbij zijn...

Naar mijn mening zou Telenet z'n prijs moeten laten zakken voor de Shake door geen kabelkosten meer aan te rekenen.
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Dan hoop ik persoonlijk toch dat hun shakes toch goedkoper worden dan dat je elk product apart moet aanschaffen . Ik denk toch dat dat de uiteindelijke bedoeling van een shake is . Is voor telenet ook interessanter om double en triple play klanten aan te brengen .
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

coiken schreef:
Avenger 2.0 schreef:
Binnekort niet meer.
Inderdaad, voorlopig heb ik 100GB ipv 60 maar dat zal weldra voorbij zijn...

Naar mijn mening zou Telenet z'n prijs moeten laten zakken voor de Shake door geen kabelkosten meer aan te rekenen.
Volledig mee akkoord , net zoals bij belgacom het geval is . Het kleine addertje bij telenet , veel mensen denken indien ze voor digitale tv kiezen bij telenet ze geen kabelkosten meer moeten betalen .
coiken
Member
Member

fieldoxide schreef: Volledig mee akkoord , net zoals bij belgacom het geval is . Het kleine addertje bij telenet , veel mensen denken indien ze voor digitale tv kiezen bij telenet ze geen kabelkosten meer moeten betalen .
Mja, de wet is blijkbaar niet van toepassing voor de Mafia familie van Telenet...

Bij mijn weten is de huidige (en vorige) reclame van Telenet bedrieglijk daar zij niet spreken over de verborgen kosten zoals auteursrechten en vaste kabelkosten. Voor mijn shake betaal ik nu dus een dikke 80€ terwijl men mij aan de telefoon garandeerde dat ik voor 70€ alles zou hebben.

Achja, hun telefoonnummer zegt al genoeg he: 015/ 666 666 -> en wiens nummer is nu ook toevallig 666? :twisted:
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

coiken schreef:Woooooow mama, zowaar een verschil van 0,68€ hobba bobba :eek:
En je verliest toch 7 of 8 HD zenders denk ik. Niet dat ik daar nu veel neer kijk :).
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

coiken schreef:
fieldoxide schreef: Volledig mee akkoord , net zoals bij belgacom het geval is . Het kleine addertje bij telenet , veel mensen denken indien ze voor digitale tv kiezen bij telenet ze geen kabelkosten meer moeten betalen .
Mja, de wet is blijkbaar niet van toepassing voor de Mafia familie van Telenet...

Bij mijn weten is de huidige (en vorige) reclame van Telenet bedrieglijk daar zij niet spreken over de verborgen kosten zoals auteursrechten en vaste kabelkosten. Voor mijn shake betaal ik nu dus een dikke 80€ terwijl men mij aan de telefoon garandeerde dat ik voor 70€ alles zou hebben.

Achja, hun telefoonnummer zegt al genoeg he: 015/ 666 666 -> en wiens nummer is nu ook toevallig 666? :twisted:
Mechelse demonen . :beerchug:
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”