Hallo iedereen,
ik ben sinds 02/02/2010 Belgacom Generation abonnee en vandaag werd bekend gemaakt dat alle tariefformules wijzigen. Hier op Userbase ben ik bijlange niet de enige Belgacom Generation gebruiker, dus ik vermoed dat er nog veel Userbasers zich afvragen of er ook voor hen iets zal veranderen in snelheid/prijs na 1/03. Generation Internet is identiek aan Belgacom Go, met het enige verschil dat de prijs €29/maand is tijdens het eerste jaar en dat er 75Gb extra volume is (=100Gb)
Misschien weet Lord Utopia hier iets meer over?
Simon
Prijs Generation Internet vanaf 1/03
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Iemand hier op het forum heeft een mail gekregen daarover. Internet Favorite Generation zou 175 GB krijgen. De prijs zou 29 euro en een klets bedragen. Snelheid: 20/1.5 Mbps.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
ik heb ook mail gekregen
prijs stijgt wel met anderhalve euro
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
- Bedankt: 103 keer
wil je deze aub eens publiceren hier ook nuttig voor andere gebruikers want nu kan ik ook bellen naar bc maar die zullen het wel zeer druk hebben.proximusboyke schreef:ik heb ook mail gekregen
- proximusboyke
- Elite Poster
Uitstekend nieuws! Omdat het internetgebruik de voorbije jaren sterk geëvolueerd is, verhoogt Belgacom op 1 maart spectaculair de snelheid en het volume van uw Internet Go Generation-abonnement. En u hoeft er zelf niets voor te doen.
Zo kunt u zich voortaan in alle comfort uitleven met uw foto’s, filmpjes, muziek en games. U zal bijvoorbeeld een muziekalbum in amper 30 seconden kunnen downloaden. En u kunt probleemloos zo’n 20.000 digitale foto’s ontvangen of verzenden.
Wat verandert er concreet voor u?
Tot 1 maart: Vanaf 1 maart:
Naam abonnement : Internet Go Generation Generation Internet Favorite
Downloadsnelheid (1): 12 Mbps tot 20 Mbps
Uploadsnelheid (1): 1 Mbps 1,5 Mbps
Volume/maand : 60 - 100 GB 175 GB
Volume mailbox (2): 50 MB 1GB (1000 MB)
Met deze verbeteringen is uw Belgacom internetaansluiting helemaal klaar voor de toekomst. En dat voor slechts € 1,15 extra per maand.
Deze vooruitgang geeft uw bestaande internetoplossing een nieuwe dimensie. Daarom krijgt Internet Go Generation vanaf 1 maart ook een nieuwe naam: Generation Internet Favorite. Uw abonnement wordt automatisch omgezet, ook indien u een pack hebt met Internet Go Generation. U hoeft dus zelf niets te ondernemen.
Vergeet ook niet dat u gratis mobiel kan surfen gelijk waar in België tijdens het weekend. Deze optie kan u gratis laten activeren (3).
In de loop van deze maand krijgt u nog een brief bij u thuis waarin u alle details van deze wijzigingen nog eens zal kunnen nalezen. Ondertussen kunt u ook terecht op www.belgacom.be.
Ik wens u alvast gigantisch veel plezier in dit nieuwe internettijdperk.
Met vriendelijke groeten,
Kris Vervaet
Vice-president Marketing & Channel Management
Zo kunt u zich voortaan in alle comfort uitleven met uw foto’s, filmpjes, muziek en games. U zal bijvoorbeeld een muziekalbum in amper 30 seconden kunnen downloaden. En u kunt probleemloos zo’n 20.000 digitale foto’s ontvangen of verzenden.
Naam abonnement : Internet Go Generation Generation Internet Favorite
Downloadsnelheid (1): 12 Mbps tot 20 Mbps
Uploadsnelheid (1): 1 Mbps 1,5 Mbps
Volume/maand : 60 - 100 GB 175 GB
Volume mailbox (2): 50 MB 1GB (1000 MB)
Met deze verbeteringen is uw Belgacom internetaansluiting helemaal klaar voor de toekomst. En dat voor slechts € 1,15 extra per maand.
Deze vooruitgang geeft uw bestaande internetoplossing een nieuwe dimensie. Daarom krijgt Internet Go Generation vanaf 1 maart ook een nieuwe naam: Generation Internet Favorite. Uw abonnement wordt automatisch omgezet, ook indien u een pack hebt met Internet Go Generation. U hoeft dus zelf niets te ondernemen.
Vergeet ook niet dat u gratis mobiel kan surfen gelijk waar in België tijdens het weekend. Deze optie kan u gratis laten activeren (3).
In de loop van deze maand krijgt u nog een brief bij u thuis waarin u alle details van deze wijzigingen nog eens zal kunnen nalezen. Ondertussen kunt u ook terecht op www.belgacom.be.
Ik wens u alvast gigantisch veel plezier in dit nieuwe internettijdperk.
Met vriendelijke groeten,
Kris Vervaet
Vice-president Marketing & Channel Management
mercedes e220 OML
mercedes e220 OML
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 300 keer
En opnieuw stijgen de prijzen voor ons internet, we zijn al de duurste van de Europese klas. Dit is ontoelaatbaar.proximusboyke schreef: Met deze verbeteringen is uw Belgacom internetaansluiting helemaal klaar voor de toekomst. En dat voor slechts € 1,15 extra per maand.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 12 keer
Muziekbos schreef:En opnieuw stijgen de prijzen voor ons internet, we zijn al de duurste van de Europese klas. Dit is ontoelaatbaar.proximusboyke schreef: Met deze verbeteringen is uw Belgacom internetaansluiting helemaal klaar voor de toekomst. En dat voor slechts € 1,15 extra per maand.
en vooral de " kleintjes " worden buiten concurrentie geplaatst. ( geen vaste lijn verplicht, bij edpnet 13.00 € !!! )
Gevolg ze verdwijnen uit de markt, resultaat we kunnen binnen een jaar terug kiezen uit , juist Belgacom ( scarlet ) of Telenet !!
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Gij past goed bij de mannen van Tik.Muziekbos schreef:En opnieuw stijgen de prijzen voor ons internet, we zijn al de duurste van de Europese klas. Dit is ontoelaatbaar.proximusboyke schreef: Met deze verbeteringen is uw Belgacom internetaansluiting helemaal klaar voor de toekomst. En dat voor slechts € 1,15 extra per maand.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
- Bedankt: 103 keer
De jaarlijkse indexering he.Lord Utopia schreef:Gij past goed bij de mannen van Tik.Muziekbos schreef:En opnieuw stijgen de prijzen voor ons internet, we zijn al de duurste van de Europese klas. Dit is ontoelaatbaar.proximusboyke schreef: Met deze verbeteringen is uw Belgacom internetaansluiting helemaal klaar voor de toekomst. En dat voor slechts € 1,15 extra per maand.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Indien de overgrote meerderheid dergelijke formule heeft, en inderdaad geen probleem heeft met z'n limiet betalen ze dus extra (en sponseren ze de kleine minderheid).Muziekbos schreef:En opnieuw stijgen de prijzen voor ons internet, we zijn al de duurste van de Europese klas. Dit is ontoelaatbaar.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 223 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik heb die mail ook gehad maar dit komt niet overeen met hetgeen op de Belgacom website staat.
De generation is onder de 'privé' klanten niet terug te vinden maar wel onder 'zelfstandingen en kmo's'. En daar staat een 20/2 profiel ipv. 20/1.5.
Wat is het nu
PS: Ik heb een internet generation op naam van het bedrijf...
De generation is onder de 'privé' klanten niet terug te vinden maar wel onder 'zelfstandingen en kmo's'. En daar staat een 20/2 profiel ipv. 20/1.5.
Wat is het nu

PS: Ik heb een internet generation op naam van het bedrijf...
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
- proximusboyke
- Elite Poster
door de prijsverhoging kunnen de mensen vroegtijdig opzeggen
mercedes e220 OML
mercedes e220 OML
Zou dat dan gelden voor alle abonnementen die veranderen van prijs m.a.w. ook voor internet light?proximusboyke schreef:door de prijsverhoging kunnen de mensen vroegtijdig opzeggen
En zo ja hoeveel tijd hebben we om op te zeggen?
Netline - tevreden - Fritz!Box blijkt beter te werken dan Gigaset SX762 voor VOIP - 6 Mbps 

- proximusboyke
- Elite Poster
staat in de algemene voorwaarden
artikel 23
artikel 23
mercedes e220 OML
mercedes e220 OML
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 116 keer
Voor wat ik ga krijgen wil ik gerust €1,15 meer betalen. Belgacom Generation is niet van de goedkoopste, maar heel duur kun je het nu ook niet noemen.
Ik ben er enorm tevreden van en over de service die ik bij belgacom gekregen heb de laatste jaren hoef ik zeker niet te klagen.
Ik ben er enorm tevreden van en over de service die ik bij belgacom gekregen heb de laatste jaren hoef ik zeker niet te klagen.
- proximusboyke
- Elite Poster
ik zou terug willen naar mijn eerste pack all in one 92.05€ per maand met limietloos internet.
Na telefoontje kd wist ik dat ik 50€ moest betalen
ik heb nu mail gestuurd naar belgacom en ook 1 naar eva dat ik wel geen 50€ ga betalen waar ik niks aan heb en dat ik een pack wil of ik weg ben.
Vandaag mail terug gekregen dat ze gaan onderzoeken ! ben benieuwd !
Na telefoontje kd wist ik dat ik 50€ moest betalen
ik heb nu mail gestuurd naar belgacom en ook 1 naar eva dat ik wel geen 50€ ga betalen waar ik niks aan heb en dat ik een pack wil of ik weg ben.
Vandaag mail terug gekregen dat ze gaan onderzoeken ! ben benieuwd !
mercedes e220 OML
mercedes e220 OML
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 21 keer
Uit de mail van Belgacom die ik op 06/02/2010 kreeg:
En het beste nieuws? Vanaf 1 april daalt de prijs van uw abonnement met €0,87/maand (3). En dit voor een maximale internetvolumeverhoging.
Méér voor minder betalen dus.
Lijkt mooi ware het niet dat Belgacom tegelijkertijd alle science/discovery zenders uit het BGC-TV aanbod haalt en apart betalend aanbiedt (zijn nu juist de enige zenders die ik bekijk!).
Tijd om een brief naar Belgacom te sturen...
Als ze deze aanpassing doorvoeren mogen ze mijn BGC-TV abonnement schrappen voor mijn part! (wegens contractaanpassing)
En het beste nieuws? Vanaf 1 april daalt de prijs van uw abonnement met €0,87/maand (3). En dit voor een maximale internetvolumeverhoging.
Code: Selecteer alles
Naam abonnement : Internet Plus Internet Intense
Downloadsnelheid (1): 18 Mbps tot 20 Mbps
Uploadsnelheid (1): 1,2 Mbps 2 Mbps
Volume/maand : 60 GB onbeperkt (**)
Volume mailbox (4): 50 MB 1GB (1000 MB)
(1) De snelheid hangt af van de afstand tussen het aansluitpunt en de telefooncentrale, van uw computerinstallatie en uw binnenbekabeling.
(**) Volume voor Intense: onbeperkt gebruik enkel voor privédoeleinden en overeenkomstig de algemene voorwaarden van Belgacom. Belgacom behoudt zich het recht voor om klanten te verwittigen die regelmatig een opvallend hoger maandelijks verbruik hebben dan het gemiddelde van de Internet Intense-klanten. Deze klanten moeten ofwel hun verbruik minderen ofwel een bijkomende optie activeren.
(4) In de loop van de maand april.
Lijkt mooi ware het niet dat Belgacom tegelijkertijd alle science/discovery zenders uit het BGC-TV aanbod haalt en apart betalend aanbiedt (zijn nu juist de enige zenders die ik bekijk!).
Tijd om een brief naar Belgacom te sturen...
Als ze deze aanpassing doorvoeren mogen ze mijn BGC-TV abonnement schrappen voor mijn part! (wegens contractaanpassing)