attachments in mac mail komen niet altijd door

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Hallo,
ik heb een vreemd probleem met mijn mac mail programma . Ik heb mijn hotmail adres geconfigureerd in het mail programma en dat werkt perfect . Zenden en ontvangen van mails gaat hier . Er is wel 1 persoon die mij regelmatig mails stuurt van een hotmail adres maar als ik van die persoon mails open in mijn mac mail programma is er nooit een attachement meegestuurd met de mail . Het vreemde is hier wel indien ik de mail gewoon open via het web , via windows live hotmail het attachment wel aan de mail is bijgevoegd . Dit is zowel het geval bij office bestanden als windows player filmpjes .
Heeft iemand hier ervaring mee , ik heb geen idee waar ik de oorzaak moet gaan zoeken.
Misschien ook nog even vermelden dat ik snow leopard als besturingssysteem heb met alle laatste updates , gebruik het standaard email programma .
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Als het bij één persoon is zou ik eens vragen wat hij gebruikt als mail programma.

Verder kan je altijd de mail eens dumpen via een TELNET sessie om te kijken hoe de MIME codering is (misschien is daar iets niet 100% standaard).
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

r2504 schreef:Als het bij één persoon is zou ik eens vragen wat hij gebruikt als mail programma.

Verder kan je altijd de mail eens dumpen via een TELNET sessie om te kijken hoe de MIME codering is (misschien is daar iets niet 100% standaard).
De persoon in kwestie gebruikt windows live hotmail , eveneens via een webbrowser . Ze heeft ook een hotmail adres .
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”