Pas op met Hardware review websites!!

Voor alle voice over ip gerelateerde onderwerpen kan je hier terecht
Gesloten
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster

Hoi gasten,

We weten allemaal dat voor Voip de Fritz!box het beste is dat er is.
Ja hij kost een paar centen, maar het is het dubbel en dwars waard.
Ook ik heb een tijd lopen twijfelen vanwege de prijs.
Maar wat deze website schrijft:

http://www.hardware.info/nl-NL/articles ... _routers/9

Ik kocht toevallig een boekje van ze, doe ik normaal nooit, maar leek me wel eens leuk om in bad te lezen.

Deze review is dus weeral een bewijs dat die gasten echt niets kennen van routers en al zeker niets uitzoeken, ze doen maar wat.
Zo zou deze modem geen WAN -> LAN kunnen doen omdat het een ADSL-router is....hetgeen onzin is, het ding kan zowel kabel als ADSL aan!!
Laat je niks wijs maken!!
En ook doet hij 300MBit, maar enkel op de juiste kanalen, ook dat hadden ze daar niet door....en de firmware was lastig te updaten? NOT!

Mocht je VOIP problemen hebben met je huidige modem en/of router, ga dan naar een Frizt!box!! Echt waar!! En je bent verlost van je problemen.
Helemaal als je er een Fritxz! MT-D DECT aanhangt, dan beginnen de nog leukere zaken.

Maar kijk wel goed uit welke versie je koop, je kan beter een dure 7270 kopen dan een die functies mist, heb het al diverse malen gezien dat met dan ineens graag DECT-direct wil gebruiken, want bij een boel providers krijg je meerdere inbound kanalen.
Voip is niet hetzelfde als 1 telefoonlijn!!! Vaak kan je met meerdere tegelijk bellen of gebeld worden, hangt net van de provider af.

Zo krijg je bij Nomado.eu standaard 3 kanalen op een prive aansluiting, zakelijk is het zelfs unlimited, en dan is de DECT-direct helemaal niet zo'n slechte optie tegenover 2 pots.

Ik wou dit even kwijt om dat dat stomme blad niet eens fatsoenlijk kan testen maar doen alsof ze er alles van kennen.
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
Bedankt: 103 keer

We weten allemaal dat voor Voip de Fritz!box het beste is dat er is.
Ik denk het niet.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster

Toch wel :lol:
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 223 keer
Recent bedankt: 1 keer

Mischien voor VOIP wel maar als router/modem in z'n geheel zeker niet. Ik heb er zelf 3 (jawel, 3 stuks) gebruikt en die zijn intussen allemaal de vuilbak in. Compleet onbruikbaar op slechte ADSL lijnen, wireless was een ramp etc.
Zeker een goede huis tuin en keuken router als hij werkt maar daar blijft het bij. Zo goedkoop zijn ze trouwens ook niet.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer

Topic gaat dicht, blijkbaar vind de TS dat men geen andere mening mag hebben. TS krijgt een waarschuwing voor ongepast gedrag.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gesloten

Terug naar “VoIP”