Hebben de leden hier ook last van een continu uitvallende internetaansluiting (om de minuut
 )? Het is me eerder overkomen, en toen lag het aan een probleem bij Belgacom. Het is om gek van te worden.
 )? Het is me eerder overkomen, en toen lag het aan een probleem bij Belgacom. Het is om gek van te worden.   
 gr.
  Hopelijk kan ik dit snel oplossen, want heb voor mijn werk het internet nodig tijdens het weekend.
 Hopelijk kan ik dit snel oplossen, want heb voor mijn werk het internet nodig tijdens het weekend. 

Volgens de medewerker kan het aan de modem liggen. Het gaat om een Speed Touch USB (groene "pad").
 Volgens de medewerker kan het aan de modem liggen. Het gaat om een Speed Touch USB (groene "pad"). Als de nieuwe modem geïnstalleerd is gaan ze de snelheid terug verhogen. De Belgacom service is top
 Als de nieuwe modem geïnstalleerd is gaan ze de snelheid terug verhogen. De Belgacom service is top