pay&go + mobiel internet

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1137
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 108 keer

Op http://customer.proximus.be/nl/Mobile_I ... ernet.html vond ik een overzicht van "Internet op smartphone".

Klopt het dat "Tarief Internet On GSM gebaseerd op het volume bij gebruik in België" en "Internet On GSM-tariefplannen bij gebruik in België" enkel beschikbaar zijn voor abonnementen, en niet voor pay-and-go? Voor dit tweede zou ik het eventueel nog begrijpen, maar voor het eerste?

Ik heb de helpdesk gebeld, maar ik had de indruk dat ze het zelf niet goed wist...

Op de "MyProximus/MyPay&Go" site kan ik dit niet instellen.

Alvast bedankt!
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

Nie voor 't een of 't ander, maar zijt ge nie beter om met zulke vragen naar de klantendienst van proximus te bellen? Tegen den tijd da ge da hier gepost hebt had ge het al geweten.
Gebruikersavatar
Razornord
Pro Member
Pro Member
Berichten: 287
Lid geworden op: 14 jun 2007, 11:20
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 18 keer

theduvelking schreef:Nie voor 't een of 't ander, maar zijt ge nie beter om met zulke vragen naar de klantendienst van proximus te bellen? Tegen den tijd da ge da hier gepost hebt had ge het al geweten.
Is zo'n reactie nu echt nodig? Als iemand die vraag hier wilt stellen, kan dat toch geen probleem zijn?
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15162
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Nodig misschien niet, maar misschien wel pertinent.
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1537
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 95 keer

Persoonlijk vind ik die reactie ook niet nodig maar ik weet van mezelf dat ik ook soms zwaar uit de hoek kan komen, dit is daarvoor niet altijd slecht bedoeld.

Voor alle operators is het mogelijk mobiel internet via prepaid aan te bieden, maar het is gewoon niet winstgevend voor hen.
Pre-paid op = geen mobiel internet
Abbo = blijf maar facturen OLE! :beerchug:
Afbeelding
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3698
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Zowat alle MVNO's bij Base bieden mobiel internet aan i.c.m. pre-paid. Bij Proximus moet je voorlopig niet wezen voor een betaalbare oplossing...
ooh. shiny.
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1137
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 108 keer

theduvelking schreef:Nie voor 't een of 't ander, maar zijt ge nie beter om met zulke vragen naar de klantendienst van proximus te bellen?
In plaats van hier zo'n belerende reactie in half dialect te schrijven, had je die tijd beter gebruikt om mijn bericht goed te lezen. Ik heb wel degelijk de klantendienst gebeld (dat staat hierboven toch duidelijk te lezen, of zie je dat niet?), en die juffrouw zei aarzelend dat het niet ging. Daarom vroeg ik hier even of er mensen waren die wél zo'n formule hebben.

Maar als vragen stellen hier al niet meer evident is (zelf moderator Goztow vindt dit)... dat moeten ze hun regels maar aanpassen.
theduvelking schreef:Tegen den tijd da ge da hier gepost hebt had ge het al geweten.
Wat zijn we weer vriendelijk. Ik niet dat je al ooit naar de helpdesk gebeld hebt... doe het eens, en probeer eens iemand sneller aan de lijn te krijgen dan dat je hier een reactie kan posten!
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Edward Valckx schreef:Maar als vragen stellen hier al niet meer evident is (zelf moderator Goztow vindt dit)... dat moeten ze hun regels maar aanpassen.
Heb ik al een paar keer proberen aanhalen maar om één of andere duistere reden ziet de crew dit niet :-( .
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16757
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Ik ben het er ook mee eens dat ik liever op dit (of misschien wel een ander gespecialiseerd forum -- afhankelijk van het onderwerp) een vraag stel dan te bellen naar 'de bron'. Ik heb al meer dan eens eens een onvolledig of fout antwoord gehad van zo'n callcenter en dan vind ik de sociale controle van antwoorden op een forum toch betrouwbaarder. Vooral ook omdat je de kans krijgt om een antwoord te evalueren en je daarna daar op door kan gaan - in tegenstelling tot waar je bij een callcenter al je vragen in 1x moet afvuren...

Trouwens, Edward zegt toch dat ie de vraag gesteld heeft aan helpdesk?
Dus wat mij betreft bad mojo toegewenst aan alle doem-antwoorden van hierboven! ...
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15162
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Moderator Goztow excuseert zich voor het overlezen van het originele "ik heb de helpdesk al gebeld". Ik had dit inderdaad niet gezien. de eerste opmerking was dus inderdaad niet pertinent in dit geval, maar is het vaak wel in andere soortgelijke topics. Mijn excuses dus.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”