Binnenkort ga ik verhuizen. ik heb mijn belgacom-internetabonnement reeds opgezegd en heb bij scarlet een aansluitingsaanvraag ingediend. So far So good
Maar nu mijn vraag:
ik heb nu een bbox2-modem van belgacom, kan ik deze gebruiken voor een scarlet internet abonnement? of moet ik een andere modem kopen?
modemvraagje
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1684 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 1 keer
De technieker van scarlet zal een andere komen installeren, met scarlet specifieke firmware op... Dus die andere kan je op ebay zetten als je wil.
Het is trouwens voorh et ogenblik superdruk bij scarlet: wachttijden voor aansluiting zijn lang. Ik hoop dat je daarmee hebt rekening gehouden.
Het is trouwens voorh et ogenblik superdruk bij scarlet: wachttijden voor aansluiting zijn lang. Ik hoop dat je daarmee hebt rekening gehouden.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 8 keer
Ik heb wel voor een doe het zelf installatie gekozen. Dus zonder scarlet technieker. En dan staat er op de pagina ivm de verschillende mogelijkheden dat je uw oude modem kan gebruiken. Maar aangezien op de bbox2 Belgacom-firmware staat vroeg mij af of ik die toch kon gebruiken. Dat scarlet zelf komt met een modem is enkel als je een pack neemt dacht ik.
[
Post made via mobile device ]
[

Telenet Yugo
OVH voip
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 325 keer
- Bedankt: 26 keer
Volgens mij moet dat wel werken. De scarlet one klanten werken ook met een Bbox2, dus vermoed ik dat uwe bbox2 wel zal werken. (Gewoon login veranderen.)
Dus moet uwe wel op een gewone lijn werken
.
Dus moet uwe wel op een gewone lijn werken

- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Ja, je kunt die blijven gebruiken, de interne Sagem modem supporteert ADSL, ADSL2+ en VDSL2. Geen enkel probleem dus.g4ce schreef:Binnenkort ga ik verhuizen. ik heb mijn belgacom-internetabonnement reeds opgezegd en heb bij scarlet een aansluitingsaanvraag ingediend. So far So good
Maar nu mijn vraag:
ik heb nu een bbox2-modem van belgacom, kan ik deze gebruiken voor een scarlet internet abonnement? of moet ik een andere modem kopen?
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
misschien best de belgacom firmware vervangen door recentere firmware zonder veiligheidslekken
Moet er totaal niet van weten dat m'n provider in m'n router kan inloggen, ik kan het toch allemaal zelf

Moet er totaal niet van weten dat m'n provider in m'n router kan inloggen, ik kan het toch allemaal zelf

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Waar in godsnaam haal je dit vandaan ? Ook één van die goedgelovige Vendeta "fans" ? Er is nooit, ik herhaal nooit een veiligheidslek geweest op een B-BOX !honda4life schreef:misschien best de belgacom firmware vervangen door recentere firmware zonder veiligheidslekken![]()
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
die zal je wel vinden op de site van sagem (al dan niet onder een nader modelnummer), veronderstel ik.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –