Telenet/ Belgacom HD kijken

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Zeuske
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 7 keer

hey,

ik heb een vraagje

We hebben thuis een vdsl2 lijn en ik zou eventueel digitale tv bijwillen hebben... Ik betaal voor mijn VDSL2 lijn (zoeen 61.99 /per maand

door eens te kijken naar de site heb ik dit gevonden http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... =bun_nettv is duidelijk minder dan dat ik betaal e :) dit is alleen voor nieuwe klanten? Ik vind het altijd bullshit e

OF zou ik naar telenet gaan :)

en wat zijn de voordelen van belgacom/ telenet?

Voor een Tweede tv aan te sluiten is het een probleem bij Bgc? Ik haal een 20MBit/ Sec :)

groeten Mike
quistnix
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer

Zeuske schreef:Voor een Tweede tv aan te sluiten is het een probleem bij Bgc? Ik haal een 20MBit/ Sec :) groeten Mike
Een tweede TV aansluiten is geen probleem. Bel misschien eens naar Belgacom om te weten te komen of je die promotie zou kunnen bekomen, je weet nooit.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

quistnix schreef:
Zeuske schreef:Voor een Tweede tv aan te sluiten is het een probleem bij Bgc? Ik haal een 20MBit/ Sec :) groeten Mike
Een tweede TV aansluiten is geen probleem. Bel misschien eens naar Belgacom om te weten te komen of je die promotie zou kunnen bekomen, je weet nooit.
Opgelet: een tweede TV aansluiten op Belgacom is niet overal mogelijk.
quistnix
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer

Lord Utopia schreef:Opgelet: een tweede TV aansluiten op Belgacom is niet overal mogelijk.
Klopt, maar het gaat hier over de gebruiker Zeuske die aangeeft dat hij synct op 20 Mbit/s
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”