En dan nu mijn vraag:
Weet er iemand of er toestellen bestaan die het signaal van de kabel voor radio (géén TV dus) draadloos kunnen doorsturen? Voor TV signalen heb ik al zo'n dingen gevonden, maar niet voor radio.
Ja, oa. voor iPods of andere MP3 spelers te kunnen gebruiken op je autoradio.KK schreef:Weet er iemand of er toestellen bestaan die het signaal van de kabel voor radio (géén TV dus) draadloos kunnen doorsturen?
Wat bedoel je precies met "het signaal van de kabel voor radio" ??KK schreef: Weet er iemand of er toestellen bestaan die het signaal van de kabel voor radio (géén TV dus) draadloos kunnen doorsturen? Voor TV signalen heb ik al zo'n dingen gevonden, maar niet voor radio.
Dit is trouwens een voorbeeld... zonder de intentie enieg reclame te maken.r2504 schreef:Ja, oa. voor iPods of andere MP3 spelers te kunnen gebruiken op je autoradio.
Welke in de WIFI band werken en vaak storingen krijgen en veroorzaken (om nogmaals te vermelden dat de dingen illegaal zijn).philippe.deleye schreef:Gebruik hiervoor gewoon zo'n zendertje die tegelijk audio en video kan doorsturen, waarbij je het video gedeelte gewoon niet gebruikt
De bedoeling is om een radiotoestel op de kabeldistributie aangesloten te krijgen op een plaats waar er geen coax naartoe gelegd kan worden (kabel zou teveel in het zicht liggen).philippe.deleye schreef:Wat bedoel je precies met "het signaal van de kabel voor radio" ??
Weet dan wel dat zo'n draadloze oplossing slechts één zender doorgeeft... en je dus bij de bron nog een ontvanger nodig hebt om het gewenste radiostation te selecteren.KK schreef:De bedoeling is om een radiotoestel op de kabeldistributie aangesloten te krijgen op een plaats waar er geen coax naartoe gelegd kan worden (kabel zou teveel in het zicht liggen).