klopt factuur wel?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
tomw
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 10 keer

Het was weer even schrikken toen ik onze laatste factuur kreeg. Eindtotaal blijft iedere maand maar stijgen.
Telefoonlijn Classic 1 15,2062

Dienst weergave oproeper 1 2,1487

Bel - allerlei 1 0,5949

Internet Go 1 34,5041

Discount Pack Telephony + Internet + TV -11,7664

Belgacom TV

Huur Decoder Belgacom V3 1 4,9587

(1) Comfort 1 11,1607

(1) Discount Pack Telephony + Internet + -3,8060

Totaal november 53,0009

Nu hebben we wel gratis belgacom tv erbij gekregen, maar als ik alles uitreken kom ik niet uit op nul maar op 4.96 + 11.16 - 11.77 - 3.81 = 0.54
Zie ik ergens iets over het hoofd?

Ook vind ik de abonnementsprijs per maand aan de hoge kant. Ziet iemand iets die goedkoper zou kunnen?
Klant
Plus Member
Plus Member

Heb onlangs ook een rekening gekregen die langs geen kanten klopte. Moest om en bij de €133 betalen voor m'n Discovery-lijn. Ok, er zat ook wel verhuis bij, maar da's ongeveer €30 voor die technieker. De rest hebben ze er maar bij gesmeten om de kost te vergroten, veronderstel ik. Bij BGC zelf moet g'er niet voor zijn. Bij hun helldesk worden z'alleen maar nijdig als ge voor meer uitleg vraagt en vraagt waarom er "Telefoonlijn Classic" staat terwijl g'een Discovery-lijn hebt. Via hun Bill Viewer/Bill Online (geen idee welk van de twee het nu eigenlijk is) gaat ook niet. Ze hebben daar wel een knop "klacht indienen" voor facturen, maar die werkt (althans bij mij) niet. Enige mogelijkheid is dan ombudsdienst.

Maar dus... je bent de enige niet met facturen die almaar duurder worden zonder enige reden. 't Wordt echt eens tijd dat er een alternatief komt buiten Telenet (da's al niet veel beter) voor telefoonaansluiting. Raw copper is een mogelijkheid, maarehh... dan zit ge nog altijd met BGC, en in uw geval is dat niet praktisch want ge gebruikt blijkbaar ook uw vaste lijn.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

toch zou dat wel eens kunnen kloppen een verhuis koste vroeger in BEF ongeveer 6000BEF dus 130 euro komt ongeveer overeen met dat bedrag.
tomw
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 10 keer

Maar klopt mijn factuur nu of niet?
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 243 keer

Die 'telefoon classic' slaat op het gebruik van pstn, bij isdn staat daar iets ala 'twin duo line'
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”