Ik ben net overgestapt van enkel internet naar een shake met telefonie + internet.
Aangezien ik al internet had ben ik dus een self starter kit met digicorder + nieuwe modem gaan afhalen.
Daar liep het al mis, men geeft enkel de dozen mee zonder enig papierwerk.
Ik kom thuis, vervang de oude modem door de nieuwe en kom op de redirect naar de selfstarter pagina uit.
Toen moest ik al naar Telenet bellen omdat ik het antwoord op de controlevraag niet wist.
Eens ik dat wist kon ik verder in de activering waar mijn nieuwe diensten opstaan, dit is in orde, nml: TV + telefonie.
Echter op het einde lukt het niet om te activeren.
Terug naar Telenet gebeld, kreeg ik een dame aan de lijn die me vertelde dat dit langer kon duren omdat het een nieuwe modem betrof.
Een dag later is dit nog niet in orde en bel ik terug naar Telenet. Deze persoon vertelt me hetzelfde en maakt een dossier aan ivm het niet meekrijgen van de nodige gegevens toen ik de self starter kit ging afhalen
Een dag later werkt het nog niet, ik blijf op de self starter pagina uitkomen, ik bel dus terug naar Telenet.
De dame aan de telefoon begrijpt de situatie en verbind me door met een andere dienst die de modem kan activeren.
Zij schakelt mij door en ineens wordt de lijn opgehangen???
Ik bel dus onmiddellijk terug en vraag om me nog eens door te schakelen, krijg ik te horen dat die dienst vandaag niet werkt. (Zondag, kan ik begrijpen)
Deze morgen bel ik nog eens terug, krijg ik een persoon aan de lijn die al mijn gegevens nog eens vraagt en deze keer zelfs de MAC addressen die op de modem staan. Hij kan me echter niet vertellen wanneer dit in orde kan worden gemaakt.
Ik vraag dus om mij door te verbinden naar de dienst waar de modem geactiveerd kan worden.
Nu blijkt dit opeens een interne dienst te zijn en mag hij mij niet doorschakelen???
Technisch is de situatie in orde, de nieuwe modem werkt, alleen geraak ik niet geactiveerd en bij de Telenet helpdesk wordt ik precies van het kastje naar de muur gestuurd.

Kan iemand van UB mij hiermee helpen? Of weet er iemand een andere nummer waar ik heen kan bellen?