Hallo,
Ik werk met frontpage 2003 en probeer tevergeefs een filmpje op een webpagina te plaatsen, zonder enig succes! Heb ook al rondgeneusd op internet maar alles is zo vaag. Zelf ben ik niet zo'n kei om de uitleg te begrijpen en je kan nergens een stap voor stap uitleg vinden die zelfs voor een newbie als ik begrijpbaar is.
Kan iemand me uit de misereie helpen (figuurlijk natuurlijk! lol).
[email protected]
Video plaatsen op webpagina
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Als je niet de oplossing Goztow kiest dan zal je zelf je filmpje moeten converteren naar bijvoorbeeld Flash omdat dit één van de weinige formaten is dat op alle operating systemen (Windows, Linux, OS X) kan afgespeeld worden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
@Pateeke,
Je mag mij persoonlijke berichten sturen maar als het gaat om een algemene vraag stel ze dan hier zodat eventueel andere gebruikers ook het antwoord kunnen zien en eventueel gebruiken, aanvullen of corrigeren.
Je hebt dus al een flv bestand. Download hier een gratis flashplayer.
Aan je html moet je dan iets toevoegen zoals dit:
Je mag mij persoonlijke berichten sturen maar als het gaat om een algemene vraag stel ze dan hier zodat eventueel andere gebruikers ook het antwoord kunnen zien en eventueel gebruiken, aanvullen of corrigeren.
Je hebt dus al een flv bestand. Download hier een gratis flashplayer.
Aan je html moet je dan iets toevoegen zoals dit:
Code: Selecteer alles
<script type="text/javascript">
var so = new SWFObject('player.swf','mpl','640','380','9');
so.addParam('allowscriptaccess','always');
so.addParam('allowfullscreen','true');
so.addParam('flashvars','file=http://mijnfilmpje.flv&backcolor=#000000&frontcolor=#FFFFFF&volume=50');
</script>
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Ik gebruik tegenwoordig liever http://flv-player.net/ (gebruik de generator, dan kan je die zonder dat je extra files moet kopieren gebruiken)