Beste,
Ik had een kennis van mij aangeraden om eens naar het Scarlet unlimited verhaal te kijken. Hij was op dat moment bij Dommel met een netconnect (4.6 mbit). Alles ging goed, hij kreeg zijn login en op dat moment merkte hij op dat hij op hetzelfde ADSL1 profiel zit dan dat hij bij Dommel had.
Volgende was verondersteld:
- Scarlet biedt minimaal 6 mbit, en anders ADSL2 met 12 mbit aan (voor zover de afstand het toelaat)
- Hij kon bij Dommel 12 mbit krijgen, zeer goede attenuation, dichtbij tel centrale (maar wou hier geen kosten voor bijbetalen)
Concreet; meerdere malen aangekaart via mail maar geen antwoord, ook via support geen zinnig antwoord.
Nog iemand met deze ervaring?
van dommel naar scarlet, blijf op netconnect profiel
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 367 keer
- Bedankt: 174 keer
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Orange Go Extreme
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 15 keer
Bij dommel ging je dit alleen kunnen krijgen als je naar vdsl overging of naar hun city connect. Er is een tijdje de mogelijkheid geweest voor naar 12Mb over te gaan maar dit was alleen voor mensen die binnen een straal van 1 km van de centrale zatten.
In de overgang naar scarlet ging je maar evenveel als dommel halen.
In de overgang naar scarlet ging je maar evenveel als dommel halen.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
- Bedankt: 104 keer
Dat ze minimaal 6 mbit aanbieden of garanderen is grote zever, iedere adsl provider kan niet beloven dat je die snelheid zal halen _ dus de zoveelste die ze strikken met hun onrechtvaardige verkoops praat.fryelectro schreef:Beste,
Ik had een kennis van mij aangeraden om eens naar het Scarlet unlimited verhaal te kijken. Hij was op dat moment bij Dommel met een netconnect (4.6 mbit). Alles ging goed, hij kreeg zijn login en op dat moment merkte hij op dat hij op hetzelfde ADSL1 profiel zit dan dat hij bij Dommel had.
Volgende was verondersteld:
- Scarlet biedt minimaal 6 mbit, en anders ADSL2 met 12 mbit aan (voor zover de afstand het toelaat)
- Hij kon bij Dommel 12 mbit krijgen, zeer goede attenuation, dichtbij tel centrale (maar wou hier geen kosten voor bijbetalen)
Concreet; meerdere malen aangekaart via mail maar geen antwoord, ook via support geen zinnig antwoord.
Nog iemand met deze ervaring?
Grtz
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 367 keer
- Bedankt: 174 keer
ja, maar in mijn kennis zijn geval is het duidelijk dat hij op Turboline is gebleven, wat geen probleem is, enkel blijft hij gewoon op zijn oude getrouwe 4.6 mbit profiel staan en verhoogt men het dus niet naar 6 of 12 mbit... Punt is dat 12 mbit zeker moet kunnen, hij zit amper op 1 km van de centrale, kwam in aanmerking bij Dommel, maar heeft er niet voor willen bijbetalen en verwachtte dat Scarlet hem dit wel zou geven... niet dus. En erger nog, zelfs geen 6 mbit. Hopelijk is het allemaal een communicatiefout, want heb de indruk dat Scarlet support zeeeer traag werkt de laatste maanden (of onderbemand zijn).
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Orange Go Extreme