Hallo, ik ben pas klant van Belgacom geworden en dit is met veel vallen en opstaan gegaan, maar daar gaat mijn vraag niet over.
Ik heb een BBOX2 waarmee ik verbinding maak via WIFI. Deze verbinding valt herhaald uit. Op een 2de computer idem dito op hetzelfde moment. Soms is er een uur lang geen verbinding. Vandaag LAN kabel geprobeerd en dat gaat foutloos.
Waar moet ik het probleem zoeken? Alle andere 2.4GHz apparatuur in mijn huis is uitgeschakeld.
Wifi valt uit
Met InSSIDer zie ik geen enkel ander netwerk, maar ik ga toch je raad opvolgen.
Edit// Geprobeerd met een paar andere kanalen, echter geen resultaat. Het merkwaardige is dat mijn wifi-stick wel "verbonden" blijft aangeven, maar toch is er geen internet en soms wel.
Edit// Geprobeerd met een paar andere kanalen, echter geen resultaat. Het merkwaardige is dat mijn wifi-stick wel "verbonden" blijft aangeven, maar toch is er geen internet en soms wel.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 152 keer
- Contacteer:
Heb dus hetzelfde voor met mijn Sagem (aka de BBOX2). Heb dit niet kunnen verhelpen en gewoon de modem/router in bridge gezet en mijn eigen apparatuur (lees: een Fritz!box) er achter gezet. Resultaat: terug stabiel wifi-verkeer... 

ooh. shiny.
- Proximus
- ISP Official
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Beste Evarist,
Het draadloze gedeelte van de B-box2 is mogelijk stuk. Gelieve onze helpdesk te contacteren op het gratis nummer 080022700 optie 1 en daar een omruilnummer te vragen. Daarmee kan je een nieuwe B-box2 gaan afhalen bij een TBO.
vriendelijke groet,
Eva
Het draadloze gedeelte van de B-box2 is mogelijk stuk. Gelieve onze helpdesk te contacteren op het gratis nummer 080022700 optie 1 en daar een omruilnummer te vragen. Daarmee kan je een nieuwe B-box2 gaan afhalen bij een TBO.
vriendelijke groet,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.