instabiele connectie

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
feuke
Starter
Starter

Goede middag iedereen,

Sinds gisterenavond is ons internet weer heel instabiel. En je raad het al, als ik naar de technische dienst bel, dan springt de connectie ineens weer aan.

Over enkele weken was dit ook zo, ben toen een nieuwe D-link gaan halen, de heer van de technische dienst had wat aan de lijn gesleuteld en probleem was opgelost. Maar sinds gisterenavond hebben we dus weer hetzelfde.
Ons internet geeft dan eerst heel erge lagg, om dan uit te vallen, soms een paar minuutjes, gisterenavond bijna heel de avond.
Toen heb ik ook de "oude" belgacom modem weer aangesloten, omdat ik dacht dat de D-link misschien dan toch een compatibiliteits probleem had, maar het maakte geen verschil. Met de orginele modem is het ook.

Bij de status van de lan-verbinding staat ook beperkt achter IPv6-verbindingsmogelijkheden (heb wel totaal geen idee wat er eerst stond).

Mijn acc is lalalala@skynet.be, dus als er iemand kan helpen, graag.

dank bij voorbaat

Moderator Goztow: login verwijderd
feuke
Starter
Starter

Niemand een idee waar dit aan kan liggen?

Ondertussen is het nog steeds hetzelfde. Heb al vier keer naar de helpdesk gebeld, maar daar kunnen ze op de lijn niks vinden.
Gisteren voormiddag heb ik nog es van modem gewisseld en toen heel de dag geen last meer gehad van een trage verbinding of disconnects. Tot gisterenavond iets na acht (voorbije dage was het vanaf 20u ook een ramp). Uiteindelijk na bijna een uur toch nog iemand aan de lijn gehad. Toen ik hem het probleem uitlegde, zei hij meteen dat er een technieker moest komen, dat het zo niet opgelost kon worden via de telefoon.
Ik kan bij de dc ook niet meer in de modem in op geen van de twee pc's. Een slechte kabel zou kunnen, maar op de ene pc steekt er een nieuwe kabel tusse, dus zou raar zijn.
Mijn dsl en online lampje branden wel als ik de connectie verlies, maar toch ligt alles lam.

grtz
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Kan je eens in je router admin gaan (192.168.1.1) en je line attenuation en noise margin posten, als het werkt?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”