Mijn vader heeft zo'n belgacom adsl light aansluiting waarbij je dus maar enkele uren per maand online bent (of anders bijbetaald).
Ook krijgt hij bij dit abonnement zo'n actie waarbij je 40 gratis foto's mag afdrukken. Daarbij moet je een code activeren.
Omdat ik een breedbandverbinding heb, heb ik die mail met de code opgeslagen op een usb stick, samen met de foto's.
Wanneer ik echter van thuis uit klik op de activeringslink krijg ik steeds het bericht 'tijdelijke fout probeer opnieuw' (in verschillende talen).
Zelfde scenario wanneer ik dit vanop het werk probeer.
Ligt dit aan het feit dat men voor de fotoactie's dit werkelijk moet uitvoeren vanop een met Belgacomadsl werkende computer ? Of heeft dat er niets mee te maken en ligt dat spel daar gewoon plat ?
fotoactie belgacom werkt niet ... ?
Tot op heden lukt het mij niet foto's te uploaden. Vraag aan Belgacom blijft onbeantwoord! Vraagstelling aan extrafilm wordt wel beantwoord maar daar kunnen ze niet helpen. Ik denk dat ik ondertussen mijn getrouwheidscadeau van"40 gratis foto's" wel kan vergeten.Kan iemand mij helpen? De poging met uploaden stopt steeds met de foutmelding : deze webpagina is niet beschikbaar of is verplaatst naar een nieuw webadres ???????????