erg vervelende vertraagde snelheid

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
feuke
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 sep 2009, 19:32

Goede avond,

Ik weet niet of hier goed zit, maar wij hebbe sinds bijna twee weken een ongelooflijk trage verbinding. Ik dacht eerst, het ligt aan de pc, omdat die nogal vol leek te staan, dus heb die zo goed als helemaal opgeschoond. Maar dan van de week viel het mij op, dat het op de andere ( een nieuwe) pc ook was.
Wij spelen vaak een MMO spel en dat ging tot voor een kleine twee weken geleden perfect, zonder lagg of dergelijke. Nu kunnen we het zelfs bijna niet meer spelen omdat we teveel lagg hebben . Dan dacht ik, ok, kan de modem ook wel zijn, is al enkele jaartjes oud, dus ik een nieuwe modem gaan kopen (compatibele met belgacom), de bedrading nagekeken, maar niks.

Deze namiddag heb ik de helpdesk van belgacom gebeld, en de vriendelijke kerel aan de andere kant van de lijn, zag meteen wat er aan de hand was. Dus, nadat zen eige systeem ff was gecracht (kan overal natuurlijk), leek het opgelost te zijn en was ze snelheid weer normaal. Blijkbaar stond er iets op 100%, en dat heeft hij naar beneden gebracht. Tot een half uur later, maar toen was het nog erger dan voordien :(. Nu kan ik zelfs nauwelijks surfen en mijn snelheidstest gegevens komen overeen met een verbinding tussen een 14.4 modem en hoogstens een sateliet verbinding terwijl ik een go abonement heb.

Ik zag op één van de posts dat er iemand hier lijnen kan testen, dus als u dat voor mij ook eens even kan doen. Acc gegevens fb873847. Ik heb een hele tijd geleden ook eens een post gedaan op een forum van belgacom en toen heeft iemand op dat forum mij ook geholpen de verbinding in orde te maken (was toen ook iets dat ze hadden aangepast)

Bij voorbaat dank aan degene die ons van dit euvel af helpen.
feuke
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3675
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
Bedankt: 104 keer
Provider

Als je uw lijn wil laten testen kan je dat vragen aan Eva_van_belgacom via dit forum of op het belgacom forum.
al zal je meer bereiken met een telefoontje naar de help-desk, anders ga je nog een tijdje moeten wachten hier.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
feuke
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 sep 2009, 19:32

De helpdesk had ik al gecontacteerd lol
---""Deze namiddag heb ik de helpdesk van belgacom gebeld, en de vriendelijke kerel aan de andere kant van de lijn, zag meteen wat er aan de hand was. Dus, nadat zen eige systeem ff was gecracht (kan overal natuurlijk), leek het opgelost te zijn en was ze snelheid weer normaal. Blijkbaar stond er iets op 100%, en dat heeft hij naar beneden gebracht. Tot een half uur later, maar toen was het nog erger dan voordien :(. Nu kan ik zelfs nauwelijks surfen en mijn snelheidstest gegevens komen overeen met een verbinding tussen een 14.4 modem en hoogstens een sateliet verbinding terwijl ik een go abonement heb."""---

Maar tot hiertoe sinds deze morgen gaat het weer beter. Heeft dat nu misschien ff tijd nodig gehad, ik weet het niet. Maar, we kunnen internet weer fatsoenlijk gebruiken voorlopig,
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15162
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Terugbellen tot het opgelost geraakt. Desnoods sturen ze je een technieker.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”