een worddocument overbrengen naar gsm

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
kyle
Starter
Starter

beste,
wie weet hoe ik een worddocument kan overzetten via bluetooth naar mijn gsm?
het gaat wel maar mijn gsm ondersteund het bestandstype niet
groetjes
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Tja? Als je GSM geen Word-bestanden ondersteunt zal je je Word-document eerst moeten omzetten naar iets anders hé? Desnoods plain-text? Of een programma installeren dat Word-documenten kan lezen natuurlijk (hangt van type GSM af).
ooh. shiny.
kyle
Starter
Starter

daar ben ik mij van bewust dat ik het word document moet omzetten. de vraag is hoe doe ik dit,
ik heb een gsm van lg cookie
groetjes
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

kyle schreef:daar ben ik mij van bewust dat ik het word document moet omzetten. de vraag is hoe doe ik dit,
Omzetten? Probeer eens "Save as..."?

Eneuh, LG Cookie, is dat geen Windows Mobile ding? Want die kunnen probleemloos met Word-files om hoor...

EDIT: even opgezocht en toch geen Windows machine... Wel staat er in de specificaties: "Document Viewer: Yes (MS Office, Doc, PDF)" ?
ooh. shiny.
kyle
Starter
Starter

ok en moet ik het dan opslaan als tekstbestand en kan ik dit dan ook versturen als sms?
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

kyle schreef:daar ben ik mij van bewust dat ik het word document moet omzetten. de vraag is hoe doe ik dit,
groetjes
verzend het gewoon via bluetooth of steek je usb kabel in en stel je telefoon in als usb filesystem. LG is geen windows is een of ander fash os of whatever, maar kan wel word bestanden lezen of zou dat toch moeten kunnen 'k heb namelijk de zelfde telefoon, .. nu pdf kan het al zeker lezen :p 'k gebruik namelijk geen word documenten :p
kyle
Starter
Starter

via bluethooth gaatni, de persoon woont int buitenland. ik wil mijn word-doc via een sms verzenden, want via mms gaat ook niet, hij heeft een oudere, simpele gsm. ik weet echt ni hoe het te doen
toch bedankt
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
Bedankt: 156 keer
Provider

Hallo,

via een sms kan je enkel tekst versturen.
Ik ken je gsm niet, maar als er een pc-software bij is, kan je je gsm aan je pc koppelen.
Kopieer dan de tekst van je word document en plak het in een sms.

Let wel op dat een sms beperkt is tot 160 karakters, dus een groot word document gaat een flink aantal smsjes nodig hebben.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

kyle schreef:via bluethooth gaatni, de persoon woont int buitenland. ik wil mijn word-doc via een sms verzenden, want via mms gaat ook niet, hij heeft een oudere, simpele gsm. ik weet echt ni hoe het te doen
toch bedankt
zoals hierboven beschreven dit is onmogelijk !!! sms is geen mail ! en kan geen attatchments bevatten enkel 160 tekst tekens een "word" document dat alleen maar tekst bevat bevat zelfs meer dan enkel tekst, .. je zal dit via email moeten doen.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”