Hoi iedereen,
Sinds weken kamp ik met een echt gebrekkige internetverbinding.
Heb al meermaals de helpdesk van Belgacom proberen te bereiken maar ze sturen me steeds van hier naar daar.
Vandaag ging het echt te ver....bel 080022700....080022312..080022800 en bij die laatste had ik na 18 minuten iemand aan de lijn.
Met de vraag waarom ik als ADSL-plus klant via de NURIA-test slechts een verbindingssnelheid had van 11,9 sec, een downloadsnelheid van 324 KB enz.... (de slechtste uit de NURIA test) kreeg ik als antwoord dat dat even nagevraagd moest worden aan de klantendienst ?????????
Ik vroeg ook of ik op vdsl2 kon overgeschakeld worden........maar ook dat moest aan de klantendienst worden aangevraagd.
Antwoord : heb je even geduld....ik vraag het even en kom zo dadelijk bij je terug...
Heb 38 minuten gewacht en toen werd ik het toch beu en heb ingelegd.
Zijn er nog mensen die zo iets hebben meegemaakt en wat kunnen we daar aan doen ?
Of heeft er iemand een telefoonnummer bij Belgacom waar je direct terecht kunt ?
Graag een antwoordje en alvast bedankt
PS : heb je al eens geprobeerd om via de "contact ons" een email te verzenden met je problemen......lukt niet hoor
Belgacom Helpdesk
- destertjes
- Member
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 10 mei 2009, 14:17
Het enige dat goed is bij de BC-hd,
is dat je gratis mag klagen.
Als je aan een telefoongesprek begint moet je goed voorbereid zijn
een paar emmers geduld of een bak duvel aan de zijde
wat kalmeermiddelen of ander spul binnen handbereik
en een kaarsje branden opdat je ne goeie helpdesker zou toegewezen krijgen
en je moet tijd en wat geluk hebben
is dat je gratis mag klagen.
Als je aan een telefoongesprek begint moet je goed voorbereid zijn
een paar emmers geduld of een bak duvel aan de zijde
wat kalmeermiddelen of ander spul binnen handbereik
en een kaarsje branden opdat je ne goeie helpdesker zou toegewezen krijgen
en je moet tijd en wat geluk hebben

Laatst gewijzigd door destertjes 21 aug 2009, 10:42, in totaal 2 gewijzigd.
- Proximus
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Beste ronyvdh,
Indien u mij uw gebruikersnaam van Belgacom skynet kan geven, kan ik eens nakijken waarom het zo traag gaat en of vdsl2 beschikbaar is.
Van de lange wachttijden zal ik doorgeven aan onze dienst.
Met vriendelijke groet,
Eva
Indien u mij uw gebruikersnaam van Belgacom skynet kan geven, kan ik eens nakijken waarom het zo traag gaat en of vdsl2 beschikbaar is.
Van de lange wachttijden zal ik doorgeven aan onze dienst.
Met vriendelijke groet,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Eva,
Hartelijk dank voor uw reactie, had ik niet verwacht.
Mijn account is *knip* en hoop uit de grond van mijn hart dat je iets kan doen aan die lamlendig trage responstijden.
Als u wilt zal ik een kopie van de Nuria testen maken en je die doorzenden.
Ik hoop echt dat U voor een oplossing kunt zorgen.
Alvast heel hartelijk bedankt.
PS : misschien is de aansluiting op een andere centrale de oplossing zoals op meerdere forums is te zien als je Belgacom TV erbij neemt....maar die heb ik al jaren....
Hartelijk dank voor uw reactie, had ik niet verwacht.
Mijn account is *knip* en hoop uit de grond van mijn hart dat je iets kan doen aan die lamlendig trage responstijden.
Als u wilt zal ik een kopie van de Nuria testen maken en je die doorzenden.
Ik hoop echt dat U voor een oplossing kunt zorgen.
Alvast heel hartelijk bedankt.
PS : misschien is de aansluiting op een andere centrale de oplossing zoals op meerdere forums is te zien als je Belgacom TV erbij neemt....maar die heb ik al jaren....
Laatst gewijzigd door gr4vity 20 aug 2009, 19:27, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Geen account gegeven zomaar te graai gooien op internet, stuur even een PM.
Reden: Geen account gegeven zomaar te graai gooien op internet, stuur even een PM.
- on4bam
- Moderator
- Berichten: 6599
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: 127.0.0.1 of elders
- Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
- Bedankt: 649 keer
- Recent bedankt: 12 keer
Dat had je beter via PM gestuurd...ronyvdh schreef: Mijn account is ****************

best ff editen.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- Proximus
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Dag ronyvdh,
VDSL2 is niet beschikbaar.
Ik heb geen storingen of fouten op uw lijn gezien. U hebt Belgacom TV en uw snelheid stond op 7Mbps. Ik heb deze nu hoger gezet op 9Mbps, uw lijn is nog altijd stabiel. Normaal zou het nu beter moeten zijn.
Vriendelijke groet,
Eva
VDSL2 is niet beschikbaar.
Ik heb geen storingen of fouten op uw lijn gezien. U hebt Belgacom TV en uw snelheid stond op 7Mbps. Ik heb deze nu hoger gezet op 9Mbps, uw lijn is nog altijd stabiel. Normaal zou het nu beter moeten zijn.
Vriendelijke groet,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3675
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
- Bedankt: 104 keer
Amaai wat een serieuze test (nuria)ronyvdh schreef:Hoi iedereen,
via de NURIA-test slechts een verbindingssnelheid had van 11,9 sec, een downloadsnelheid van 324 KB enz.... (de slechtste uit de NURIA test)

als je een deftige speedtest wil doen, kan je terecht op http://www.speedtest.net
of http://www.speed.io/index_en.html
of http://speedtest.telenet.be/
doe daar eens een testje.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
- on4bam
- Moderator
- Berichten: 6599
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: 127.0.0.1 of elders
- Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
- Bedankt: 649 keer
- Recent bedankt: 12 keer
Gewoon een FTP van belnet. Ze cappen wel op ong 1MB/sec dus als het sneller moet start je best een 2e download.Patje schreef:Amaai wat een serieuze test (nuria)toch niet vd beste hoor.
als je een deftige speedtest wil doen, kan je terecht op http://www.speedtest.net
of http://www.speed.io/index_en.html
of http://speedtest.telenet.be/
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Het algemeen storingsnummer: 0800 22700, zoals de andere zeiden, ge moet gelukt hebben om bij een deftige operator terecht te komen, alle operatoren (techniekers, storings- en klantendienst) kunnen via een tool zien of vdsl2 beschikbaar is.ronyvdh schreef:Hoi iedereen,
Sinds weken kamp ik met een echt gebrekkige internetverbinding.
Heb al meermaals de helpdesk van Belgacom proberen te bereiken maar ze sturen me steeds van hier naar daar.
Vandaag ging het echt te ver....bel 080022700....080022312..080022800 en bij die laatste had ik na 18 minuten iemand aan de lijn.
Met de vraag waarom ik als ADSL-plus klant via de NURIA-test slechts een verbindingssnelheid had van 11,9 sec, een downloadsnelheid van 324 KB enz.... (de slechtste uit de NURIA test) kreeg ik als antwoord dat dat even nagevraagd moest worden aan de klantendienst ?????????
Ik vroeg ook of ik op vdsl2 kon overgeschakeld worden........maar ook dat moest aan de klantendienst worden aangevraagd.
Antwoord : heb je even geduld....ik vraag het even en kom zo dadelijk bij je terug...
Heb 38 minuten gewacht en toen werd ik het toch beu en heb ingelegd.
Zijn er nog mensen die zo iets hebben meegemaakt en wat kunnen we daar aan doen ?
Of heeft er iemand een telefoonnummer bij Belgacom waar je direct terecht kunt ?
Graag een antwoordje en alvast bedankt
PS : heb je al eens geprobeerd om via de "contact ons" een email te verzenden met je problemen......lukt niet hoor
De wachttijden zijn momenteel enorm, idd door vakantie maar ook door een tekort aan operatoren (waarschijnlijk).