ps,: voor een bedrag van minder dan 50 euro mag men iemand niet op de Preventellijst zettenpakliterke schreef:Ik heb juist een brief van Telenet ontvangen ( eerder dan verwacht ) waarmee ze bevestigen akkoord te gaan met de aanbeveling van de Ombudsdienst.pakliterke schreef:De zaak is dan toch maar telefonisch helemaal besproken met als conclusie dat TN me ,Amedee schreef:Ik zou willen dat ik een vlieg op de muur wwas bij de ombudsman.
152.6 € (6156 BEF) * 12%= 18.31 € * 6 jaar = 109.87 € + 40 € schadebeding = 149.87 €
zou moeten betalen ,zijnde de intresten en schadevergoeding die TN aanrekent als de klant in gebreke wordt gesteld.
Aan TN zal dan ook voorgesteld worden,dit bedrag in mindering te brengen van de 2 jaar geleden, gevraagde +/- 165 euro.
En als dat in orde is,zullen we eens over mijn onterecht verblijf van 3 jaar op de Preventellijst gaan klappen ,
voor een foute berekening door hen en voor een bedrag van rond de 15 euro, waar zij nog 165 euro vroegen
Ps ter herinnering ,hun eerste factuur was +/- 700 euro,later gecorrigeerd tot +/- 165€
Ik moet nu nog even het Telenet standpunt afwachten = +/- 1 maand
Het spijtige is wel dat ik de juiste inhoud van de aanbeveling nog niet weet.
Heb dan maar een mailtje gestuurd naar de Ombudsdienst om de juiste inhoud van de aanbeveling op te vragen.
ceurrrix v/s Telenet
- destertjes
- Member
Mijn beste vriend en op UB verbannen ceurrrix schijnt zijn strijd tegen TN gewonnen te hebben
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 62 keer
Mr Ceurrix , ge hebt zelf toegegeven destertjes te zijndestertjes schreef:Mijn beste vriend en op UB verbannen ceurrrix schijnt zijn strijd tegen TN gewonnen te hebben
Laat ons deze helft van je gespleten persoonlijkheid nu ook niet verbannen
Hier gaat een slotje op
The eternal and true pessimist