overzetten van tel nummer na overlijden

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Heb hier eens een vraagje aan de kenners van telenet .
Heb het volgende voor , mijn grootvader is overleden en mijn grootmoeder wil enkel het telefoonabbonement overnemen en de analoge tv .
Nu hadden ze digitale tv , starter pakket voor internet en telefoon met speciale voorwaarden omdat mijn grootvader invaliet was. Als ik op de site van telenet ga kijken vind ik enkel een document voor overnamen van het volledige abbonement .
Nu de vraag waar ik mee worstel is dus hoe kan ik dit dus het beste kan aanpakken ? Want de ervaring dat ik met telenet heb is dat die niets correct kunnen doen van de eerste keer . Facturen maken kunnen ze zelf niet correct dus ik hou men hart al vast bij dit geval . Dus welke raad hebben jullie voor me?
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 133 keer

Bij overname begint er nieuw contract. Dat kan je niet meer zomaar opzeggen (minimum 1 jaar). Dat is overal zo.
Dus eerst opzeggen wat je niet meer nodig hebt en dan het resterende overdragen. Zeker niet omgekeerd.
Misschien wat tijd tussen laten tot je zeker bent dat het overbodige weg is.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Misschien dat je voor dergelijke dingen beter met de commerciele dienst (dus gewoon bellen alsof je een nieuwe klant bent zodat je op de juiste plaats terecht komt) contact opneemt ipv. de helpdesk.
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Aan jullie uitleg ga ik weer in een telenet storm terecht komen :-( Zal van de week eens naar een telenet verkoper gaan met de nodige documenten. Dan heb ik een klaag muur die ik persoonlijk kan raadplegen in de plaats van iemand aan de lijn die er niet veel van af kent . Toch bedankt voor de raad.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”