Miss België 2004?

Wil je gewoon eens testen of je klaar bent om te posten? Doe dit dan hier.
Plaats reactie
Heatryn
Pro Member
Pro Member

Wat vinden jullie van de nieuwe Miss Belgique? :???:

Ik gun het haar echt. Een echte antwerpenaar. Daar wonen de besten. :-D

Go Ellen, go Ellen... :P
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ik heb er niks van gezien... heb wel gehoord dat het een Antwerpse is.. (ben nu wel niet voor Antwerpenaars :P, ze hebben zo een groot gedacht van zichzelf :D) ben dus maar eens gaan zien naar de site die op belbone staat... enne tja, tis geen lelijk mens.. maar zeker mijnen slag niet.

Anyway gans dat miss gedoe.. hecht daar zéér weinig belang aan.. want ik ben er van overtuigd dat dit net zoals véél van die zaken 1 uitgekochte boel is...heb daar eens een schoon stukje met Luk Alloo over gezien.. en het werd niet geapprecieerd...

Enfin ja, dat ze zich een jaar amuseert..
I love it when a plan comes together!
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Ik vraag mij nu toch af... Waarom moet miss België altijd een blonde zijn? Als ik mij niet vergis was het zo de laatste 3-4 jaar. Nuja, ik heb het ook niet gezien. Ik had andere dingen aan mijn hoofd.

Ik vind ze eigenlijk niet eens zo knap. En wat de intelligentie betreft, daar kan ik niks over zeggen, want ik heb ze nog niks horen zeggen.

Cheers
Afbeelding
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 10 keer

Ik heb ze én nog niet gezien én nog niet gehoord, maar ik ga een gokje wagen : als ze nu een vriend heeft, dan zal het binnen een jaar niet meer dezelfde zijn.

(dat lijkt ook zo'n vaste regel bij die Miss'en :? )
If you can't beat them, confuse them.
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Ze heeft momenteel geen vriend dus waag je kans :)
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

An van Elsen is anders niet echt blond te noemen eh :-)
En da is de vorige-vorige miss als ik het goed heb.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 10 keer

Meon, voor het gemak Julie Taton, ons sympathieke Waalse, vergeten ?

Enneh, qua haarkleur is Ann Van Elsen misschien niet blond, maar qua gedrag en uitspraken... :wink:

/edit : vraagje : jullie weten precies niet goed waar dit topic thuishoort hé... dan is het te vinden in Test, dan in Algemeen, dan weer in Test... :lol:
If you can't beat them, confuse them.
Heatryn
Pro Member
Pro Member

Zo dom was die Ann Van Elsen niet hoor. En van die blonde meisjes betreft is zever hé. :-D

Sub Zero, jij gaat niet snel aan een vriendin geraken volgens mij. Als je die niet knap vind, wat dan wel?

En ik vind wat hier gezegd wordt over die intelligentie niet echt belangrijk. Ze moet in de eerste plaats knap zijn en niet al die zever rond haar intellectuele capaciteiten. Zijn niet belangrijk vind ik op een "miss" verkiezing. Ze moet wel uiteraard zowel Frans als Nederlands kunnen praten, maar voor de rest...

Snap het ook niet wie die post verplaatst heeft. Vond dat die goed stond in "algemeen". Is toch iets algemeen over heel België, niet? :P
Sub Zero
Administrator
Administrator

Ik was idd An Van Elsen even uit het oog verloren. Thanks to remind me meon ;)

Anyway, ik denk dat sommigen hier Miss Belgium en Miss Belgium Beauty aant door elkaar halen zijn. Ze moeten natuurlijk allebei knap zijn, maar een miss belgië moet toch wel wat begaafd zijn al zeg ik het zelf :) En neen, ik heb niks tegen blonde mensen, maar het kwam gewoon in mij op.

Cheers

BTW : ik ben meer een puur natuur-type. Als ge volgens mij de laag make-up van haar gezicht haalt zal ze er al heel wat minder mooi uitzien denk ik. Enneuh, mijn ex was blond, dus ja :) Ik ben nie echt kieskeurig, maar over een miss mag ik eens mijn gedacht zegge. En als ik geen lief vind, dan is da maar zo. Ik ben niet hopeloos op zoek ze ;)
Afbeelding
byter
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Sub Zero schreef: Anyway, ik denk dat sommigen hier Miss Belgium en Miss Belgium Beauty aant door elkaar halen zijn. Ze moeten natuurlijk allebei knap zijn, maar een miss belgië moet toch wel wat begaafd zijn al zeg ik het zelf :) En neen, ik heb niks tegen blonde mensen, maar het kwam gewoon in mij op.
:???:
vorig jaar deed ze mee en kwam niet door preselectie
dit jaar doet ze weer maar 1 klein detail ..borstvergroting ..en wint

dus zo zwaar zal intelligentie/begaafd zijn ook weer niet doorwegen

*edit* en die heeft dus precies overkill aan

make-up
NuKeM
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 126 keer
Bedankt: 268 keer

Een Miss België wat is dat :think:

Ik moet zeggen dat als ik eens een dagje rondloop op één of andere drukke plaats in een stad ofzo, ik zeker veel mooiere meiskes tegen kom :)

Mij kan die Miss België dan ook niet veel schelen... (tenzij ze in de playboy komt natuurlijk ;) )
NuKeM
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

ik heb ze nog ni eens gezien and i don't care :)
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ik heb eens een reportage gezien (vorig jaar geloof ik) toen ze ook aan de deelneemsters vroegen of er ook echt naar de intelligentie werd beoordeeld. Ze zeiden van niet, de juryleden waren het eens met die uitspraak. De meeste aandacht gaat naar het uiterlijk. En de winnares is nu niet bepaald de allermooiste van Belgie. Ik ken veel meisjes die mooier zijn (en intelligenter). Het is ook een kwestie van smaak. Ik kan het goed geloven als iemand haar aartslelijk vind. Gewoon een kwestie van smaak. Zo zie je maar dat een miss-verkiezing altijd subjectief is. Gewoonweg omdat juryleden ook mensen zijn en het een kwestie van hun smaak is.
C-Phest
Premium Member
Premium Member

Die meisjes worden idd meer op uitstraling beoordeeld (ook al zouden ze soms graag doen geloven dat dat niet zo is ;) )

Maar dat is ook hun taak he ... mooi staan wezen en charmant zijn op allehande aangelegenheden. Ik ben geen sexist of zo hé, maar 't is een job als een ander vind ik.

Voor Miss Belgiê wordt er natuurlijk wel enige vorm van intelligentie vereist, maar als ik eerlijk moet zijn zie ik daar liever een mooi meisje staan dan een lelijk eendje met een uitgesproken mening.

Ieder z'n job vind ik en niemand is meer of minder dan een ander.

De meisjes die naast coureurs staan op de start grid van zeg maar Superbike worden ook niet geselecteerd omdat ze een hele uiteenzetting kunnen doen over het fabrieksmerk :D
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Akira
Elite Poster
Elite Poster

heb de Pmagazine "gelezen" en ze ziet er idd niet slecht uit, nu is het nog wachten tot ze de playboy haalt 8)
eigenlijk interesseert de verkiezing me geen **** maar ja lingerie fotoshoots enzo gaan er altijd wel in :oops:
soms wel es gekeken naar m b achter de schermen
dat was gewoon soms hilarisch =)
de pispaal <<
Styno
Elite Poster
Elite Poster

Ja met die achterdeschermen had ik momenten van plaatsvervangende schaamte... :lol:

Maar die P-fotos zijn inderdaad best wel goed !

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
wie weet da jong
Starter
Starter

Ja keb toch liever die lien bernolait (was ook kandidate) ze vanuit de P-magazine :twisted:
Fear can hold you prisoner hope can set you free
Akira
Elite Poster
Elite Poster

ik ben ook een puur natuur mens ;) **heeft veel gelijk met suub**
en zeker van die onschuldige meiskes :), het is leuk om ze alles te leren enzo :p, en o ja (wordt wel moeilijker ieder jaar) ik wil altijd een maagd ;)
kwestie van zekerheid da er geen SOA's zijn enzo ;)
Mijn geheime vriendin is puur natuur :p
en qua intelligentie mag ze niet onderdoen :)

mss volgend jaar een Miss Pure Nature Belgique 2005?
ik en suub zitten vast in den jury :)
suub das tof ze met die meiskes dan naar de azoren gaan en fotoshoots in sexy lingerie ;)
alleen het nadeel is dat ze wel makeup op moeten voor op de foto kwestie van de belichting te doen uitkomen ;) maja zolang we "het vlees" mogen keuren en hun hersenen mogen testen door een diepgaand onderzoek met leuke testen :) **beeldt het zich allemaal weer es in**

naja die ellen petri is weer de zoveelste cliché miss belgie! kverwacht haar nog erges bloot in de playboy of in ne kalender van den dennis in de loop van dit jaar ;) en ja kheb de fotoshoot in den P gezien ;) mee ne zak op haar kop ben ik ruim tevreden :lol: en die lien bernolait die hare fotoshoot was ook wel schoon maar weinig onthullend om het zo te zeggen, enfin kheb der al schonere fotoshoots gezien in den P;)
de pispaal <<
Spock
Elite Poster
Elite Poster

Wie is je favoriete miss van alle missen sinds 1995?

Mijn top 3:

1. Joke van De Velde
2. Ilse Demeulemeester
3. Dina Tersago

oei allemaal blond ;)
Sub Zero
Administrator
Administrator

Ik kan me vinden in de top3 van Spock, enkel een andere volgorde :

1. Dina Tersago
2. Joke Van de Velde
3. Ilse Demeulemeester

Cheers
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Is inderdaad geen slechte Top 3.

Indertijd stond Ilse alvast op nummer 1 bij mij, maar ik vind dat er wat sleet op zit (zou wat meer gebruikt moeten worden :lol:

Enfin, Dina en Joke zijn ook best te doen.
Gast

allez, ik heb dus nog smaak :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Test”