Wij hebben een discovery line en telkenmale we iemand willen telefoneren krijgen we eerst te horen dat we 7 gemiste oproepen hebben. Hoe kan je deze beluisteren of wissen.
Al gezocht op de site van Belgacom maar daar vind een kat haar jongen ook niet terug.
berichten beluisteren
-
- Starter
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 30 jul 2009, 18:57
als ik dat nummer intik wordt het volledig mailboxnummer gevraagd en afsluiten met hekje. ik krijg dan de boodschap dat dit mailboxnummer niet geldig is.
als nummer geef ik ons volledig telefoonnummer in.
Wat doe ik verkeerd?
als nummer geef ik ons volledig telefoonnummer in.
Wat doe ik verkeerd?
-
- Moderator
- Berichten: 18459
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Klantendienst bellen (0800 22800). Ze kunnen dit afzetten voor jou (of je mailbox activeren indien je dat wilt)blacksilverado schreef: Al gezocht op de site van Belgacom maar daar vind een kat haar jongen ook niet terug.
Of via de Belgacom Phone Manager (0800 11987) kan je ook een en ander zelf instellen. De allereerste keer dat je de Phone Manager gebruikt, moet je dat doen via je eigen telefoon, en de procedure doorlopen om een PIN in te stellen. Daarna kan je de Phone Manager ook bereiken vanop een andere telefoon, om bv vanop afstand je oproepdoorschakelingen in te stellen
Philippe.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.