De router kwam van mediamarkt, ik droeg hem dus logischerwijs daar binnen ter herstelling. Daar werd mij verteld dat de herstelling 40 dagen kon duren... en dit zonder vervangtoestel!!! (maw: Ik heb een maand internet+telefoon betaald, terwijl ik er geen gebruik kon van maken - oké, van internet wel, maar dat was omdat ik toevallig een adsl-modem had liggen en dus volledig mijn eigen verdienste). Ik belde ook naar dommel en daar zei men dat dit het probleem van mediamarkt was en zij daar niets konden aan doen (kastje - muur, iemand

Toen ik terug naar mediamarkt ging veranderde het verhaal plots in: De herstelling is niet doorgegaan, u krijgt een waardebon van €129 (in mediamarkt zelf natuurlijk!). Uiteraard ging ik meteen kijken waar de homeconnect-routers stonden, maar tot mijn grote verbazing werden deze niet meer verkocht!!! Aan de infobalie werd mij iets verteld van problemen met leverancier ofzo (interesseert mij totaal niet!!! Ik wil mijn probleem opgelost zien

Nu zijn mijn vragen:
1) Hoe kan ik er voor zorgen dat dommel terug mijn VOIP gegevens in mijn router laadt?
2) Als mijn router (of van iemans anders die zijn router in mediamarkt gekocht heeft) kapot gaat? Wat gebeurt er dan? Een waardebon van €129 in mediamarkt waar je niets mee kan aanvangen?
3) Iemand die een gelijkaardige ervaring heeft + hints?
PS: De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik ook een waardebon van €33 heb gekregen in Mediamarkt (wss omdat ik een retour aanvaard heb)