Hallo ,
ik gebruik regelmatig windows live hotmail op mijn werk . Daar kan ik dan mijn mails van mijn windows hotmail op lezen .
Nu had ik onlangs gehoord dat het ging mogelijk zijn om deze account ook te configureren voor andere email accounts .
Is er iemand die zijn telenet account mee kan configureren in windows live hotmail ?
Even vermelden dat het hier niet over windows live mail gaat want daar staat mijn telenet account wel geconfigureerd .
Als ik bij opties van windows live hotmail ga kijken staat er e-mail verzenden en ontvangen van andere accounts maar daar staat enkel mijn hotmail account .
Ik weet dat het in gmail wel mogelijk is om dit in te stellen .
Zou graag mijn telenet mails kunnen openen in mijn windows live hotmail account .
Thx voor de info .
telenet mail account instellen in windows live hotmail
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
-
- Elite Poster
Zou geïntegreerd worden in de komende weken maar deze weken zijn ondertussen al maanden geworden .
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 110 keer
Dat kan zijn, wachten dus. Met GMail mochten we een jaar wachten voor die feature.fieldoxide schreef:Zou geïntegreerd worden in de komende weken maar deze weken zijn ondertussen al maanden geworden .
-
- Elite Poster
En als het te lang duurt ga ik waarschijnlijk gmail nemen en dan daar mijn hotmail en telenet in configureren.
-
- Elite Poster
Ondertussen zijn we al een aantal maanden verder en er is nog steeds geen pop 3 integratie mogelijk via windows live hotmail.
Deze feature is nu al geruime tijd beschikbaar in Nederland .
Heeft er iemand al enig idee wanneer Belgie aan de beurt is . Ik veronderstel dat er toch nog hotmail gebruikers hier op het forum regelmatig langskomen die ook geinteresseerd zijn in dewe feature .
lang leve gmail zou ik zeggen .
Deze feature is nu al geruime tijd beschikbaar in Nederland .
Heeft er iemand al enig idee wanneer Belgie aan de beurt is . Ik veronderstel dat er toch nog hotmail gebruikers hier op het forum regelmatig langskomen die ook geinteresseerd zijn in dewe feature .
lang leve gmail zou ik zeggen .

-
- Elite Poster
Neen ,
dat lukt niet .
Als ik mij inlog via msn Nederland dan 'redirect ' de pagina mij naar mijn Belgische windows live mail pagina .
dat lukt niet .
Als ik mij inlog via msn Nederland dan 'redirect ' de pagina mij naar mijn Belgische windows live mail pagina .

- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
- Bedankt: 104 keer
Dit kan handig zijn 
Een POP3-account van Hotmail aan Outlook toevoegen:
1. Klik in Outlook in het menu Extra op E-mailaccounts.
2. Klik op Een nieuw e-mailaccount toevoegen en klik daarna op Volgende.
3. Ga naar het vak Servertype en selecteer POP3.
4. Klik in het vak Instellingen voor internet-e-mail (POP3) de volgende accountgegevens voor Hotmail en klik vervolgens op Meer instellingen:
Geef het volgende op onder Gebruikersgegevens:
• Typ uw naam in het vak Naam.
• Typ in het vak E-mailadres uw Windows Live ID(bijvoorbeeld:[email protected]).
Geef het volgende op onder Servergegevens:
• Ga naar het vak Server voor inkomende e-mail (POP3) en typ pop3.live.com.
• Ga naar het vak Server voor uitgaande e-mail (SMTP) en typ smtp.live.com.
Geef het volgende op onder Aanmeldingsgegevens:
• Typ in het vak Gebruikersnaam uw Windows Live ID (bijvoorbeeld: [email protected]).
• Ga naar het vak Wachtwoord en typ het wachtwoord dat u gebruikt met uw Windows Live ID.
5. Ga naar het tabblad Server voor uitgaande e-mail en schakel het selectievakje Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist in.
6. Typ de volgende gegevens op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op OK.
Geef het volgende op onder Inkomende e-mail (POP3):
• Schakel het selectievakje Voor deze server is een versleutelde verbinding vereist (SSL) in.
• In het vak Inkomende e-mail (POP3) moet het getal 995 worden weergegeven. Zo niet, dan selecteert u het getal en typt u 995.
Geef het volgende op onder Uitgaande e-mail (SMTP):
• Schakel het selectievakje Voor deze server is een versleutelde verbinding vereist (SSL) in.
• Ga naar het vak Uitgaande e-mail (SMTP) en typ 25 of 587 als poortnummer.
• Schakel het selectievakje Een kopie van berichten op de server achterlaten in als u berichten wilt kunnen zien als u Hotmail gebruikt op het web, op uw mobiele telefoon en in een ander e-mailprogramma. Schakel het selectievakje uit als u berichten van de Hotmail-server wilt verwijderen nadat u ze heeft gelezen.
7. Klik op Accountinstellingen testen.
Klik op Volgende als de test is geslaagd. Als de test mislukt, controleer dan de waarden die u in Stap 4 heeft getypt.
8. Klik op Voltooien.

Een POP3-account van Hotmail aan Outlook toevoegen:
1. Klik in Outlook in het menu Extra op E-mailaccounts.
2. Klik op Een nieuw e-mailaccount toevoegen en klik daarna op Volgende.
3. Ga naar het vak Servertype en selecteer POP3.
4. Klik in het vak Instellingen voor internet-e-mail (POP3) de volgende accountgegevens voor Hotmail en klik vervolgens op Meer instellingen:
Geef het volgende op onder Gebruikersgegevens:
• Typ uw naam in het vak Naam.
• Typ in het vak E-mailadres uw Windows Live ID(bijvoorbeeld:[email protected]).
Geef het volgende op onder Servergegevens:
• Ga naar het vak Server voor inkomende e-mail (POP3) en typ pop3.live.com.
• Ga naar het vak Server voor uitgaande e-mail (SMTP) en typ smtp.live.com.
Geef het volgende op onder Aanmeldingsgegevens:
• Typ in het vak Gebruikersnaam uw Windows Live ID (bijvoorbeeld: [email protected]).
• Ga naar het vak Wachtwoord en typ het wachtwoord dat u gebruikt met uw Windows Live ID.
5. Ga naar het tabblad Server voor uitgaande e-mail en schakel het selectievakje Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist in.
6. Typ de volgende gegevens op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op OK.
Geef het volgende op onder Inkomende e-mail (POP3):
• In het vak Inkomende e-mail (POP3) moet het getal 995 worden weergegeven. Zo niet, dan selecteert u het getal en typt u 995.
Geef het volgende op onder Uitgaande e-mail (SMTP):
• Ga naar het vak Uitgaande e-mail (SMTP) en typ 25 of 587 als poortnummer.
• Schakel het selectievakje Een kopie van berichten op de server achterlaten in als u berichten wilt kunnen zien als u Hotmail gebruikt op het web, op uw mobiele telefoon en in een ander e-mailprogramma. Schakel het selectievakje uit als u berichten van de Hotmail-server wilt verwijderen nadat u ze heeft gelezen.
7. Klik op Accountinstellingen testen.
Klik op Volgende als de test is geslaagd. Als de test mislukt, controleer dan de waarden die u in Stap 4 heeft getypt.
8. Klik op Voltooien.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Elite Poster
Dit is zeker een interessante optie maar de bedoeling is vooral als ik op mijn werk ben om ook mijn telenet emails te kunnen raadplegen . En blijkbaar is het in 'google " reeds mogelijk om zowel gmail,hotmail als pop 3 accounts te openen .
Ben niet zo een voorstander van die telenet webapplicatie .
Nu bekijk ik mijn hotmail mails op mijn werk vai windows live hotmail .
Ben niet zo een voorstander van die telenet webapplicatie .
Nu bekijk ik mijn hotmail mails op mijn werk vai windows live hotmail .
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 87 keer
Ben geen hotmail-kenner en dat is heel lang geleden, maar die redirect is normaal.fieldoxide schreef:Neen ,
dat lukt niet .
Kan je gevolgens niet naar Voorkeuren/Opties gaan en dat daar instellen.
Gmail staat bij mij op USA, omdat dat (vroeger) meer opties gaf.
-
- Elite Poster
Neen , dit gaat spijtig genoeg ook niet .
Normaal moet daar de optie komen om een pop 3 account te kunnen toevoegen , maar is nog niet zo .
Afwachten maar zeker .
Normaal moet daar de optie komen om een pop 3 account te kunnen toevoegen , maar is nog niet zo .
Afwachten maar zeker .

-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
En als je je landsettings op hotmail.com aanpast naar NL of een ander land ?
Je kan daar ergens je land en postcode wijzigen ... zodra je dat doet "denkt" Hotmail dat je daar woont.
(dus niet gewoon naar de NL site surfen maar je userprofile aanpassen met een andere zipcode/land)
Ik heb dat een tijdje op UK gehad hier omdat inwoners van GB hun hotmail via POP3 leeg konden lezen en hier in BE toen nog niet ... werkte perfect zo.
Je kan daar ergens je land en postcode wijzigen ... zodra je dat doet "denkt" Hotmail dat je daar woont.
(dus niet gewoon naar de NL site surfen maar je userprofile aanpassen met een andere zipcode/land)
Ik heb dat een tijdje op UK gehad hier omdat inwoners van GB hun hotmail via POP3 leeg konden lezen en hier in BE toen nog niet ... werkte perfect zo.
Floris Bakker for president!
-
- Elite Poster
Bedankt voor de tip ,
ik ben het even aan het opzoeken maar kan het niet direct vinden .
Zal even 'googelen ' .
Hier in ieder geval hoe het in Nederland is .
http://livelog.spaces.live.com/blog/cns ... 2168.entry
ik ben het even aan het opzoeken maar kan het niet direct vinden .
Zal even 'googelen ' .
Hier in ieder geval hoe het in Nederland is .
http://livelog.spaces.live.com/blog/cns ... 2168.entry
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
In hotmail :
Helemaal rechts op "Opties" klikken en dan "Meer opties"
Vervolgens "persoonlijke gegevens bekijken en bewerken"
Ik heb even geprobeerd het om te zetten naar NL maar dan krijg ik een foutmelding dat het "tijdelijk niet mogelijk is"
Helemaal rechts op "Opties" klikken en dan "Meer opties"
Vervolgens "persoonlijke gegevens bekijken en bewerken"
Ik heb even geprobeerd het om te zetten naar NL maar dan krijg ik een foutmelding dat het "tijdelijk niet mogelijk is"
Floris Bakker for president!
-
- Elite Poster
Hier gaat het wel , maar als ik bij persoonlijke gegevens mijn land op Nederland plaats kan ik nog steeds geen pop 3 account toevoegen om emails van te versturen. 

-
- Elite Poster
Hallo mensen ,
iemand ondertussen al enig idee ?
iemand ondertussen al enig idee ?

-
- Elite Poster
- PumbaaH
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Waarom niet gewoon gmail gebruiken? eens zo makkelijk en je kan zelfs instellen om je mails via je telenet account of hotmail te versturen 

Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
-
- Elite Poster
Ondertussen is alles ok .
De optie om email van een pop 3 account te ontvangen is geactiveerd en werkt naar behoren .
Hier mag een slotje op .
Bedankt allemaal voor jullie tips en hulp .
De optie om email van een pop 3 account te ontvangen is geactiveerd en werkt naar behoren .
Hier mag een slotje op .
Bedankt allemaal voor jullie tips en hulp .