Verhuis -- technieker

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Klant
Plus Member
Plus Member

Ik ben zopas verhuisd en heb een verhuis van m'n telefoonlijn aangevraagd (met specifieke vraag het ADSL-signaal NIET mee te verhuizen, zodat Dommel niet met m'n voeten kan gaan rammelen bij opzeg). Ik heb deze ochtend of gisteren (denk gisteren) een mail gekregen om te zeggen dat er nu vrijdag een technieker langs zou komen.

Nu, ik weet niet of die op m'n oud adres of m'n nieuw adres zou langskomen, enkel dat het in de namiddag is. Ik wou dit graag nakijken, maar kan deze mail niet meer vinden :? Ik gooi nochtans nooit mails weg :? Het zou kunnen dat het dus via brief is, maar als dat zo is, zal die nu ergens in een doos zitten, en ik heb eerlijk gezegd geen zin om een 20-tal dozen leeg te halen voor een brief.

Hier heb ik dan ook twee vragen over:

Op zowel m'n oud als m'n nieuw adres is eigenlijk al een aansluiting voorzien, dus zie ik niet echt in waarom een technieker zou moeten komen. Weet iemand wat die persoon zal komen doen?

Is er ergens een manier om die afspraak na te kijken buiten die mail/brief om?

Alvast bedankt
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

Klant schreef:Is er ergens een manier om die afspraak na te kijken buiten die mail/brief om?
Bellen naar de klantendienst, zij kunnen dit normaalgezien bekijken of ze geven je een ander nummer door van de technische 'dispatch' dienst ofzoiets...

Let wel op dat je een raw copper neemt voor je oude aansluiting als je daar Dommel wil behouden! Of een discovery lijn, anders gaat Dommel je automatisch een raw copper aanrekenen!
Klant
Plus Member
Plus Member

Ik heb'n Discovery-lijn, en die gaat verhuizen. Het is dus een Discovery-lijn die van oude plaats naar nieuwe gaat.

Als ik vraag het ADSL-signaal niet mee te verhuizen, rekent Dommel me dan meer aan?
kweezie wabbit
Plus Member
Plus Member

Als je gaat verhuizen en je wil het adsl signaal niet mee overzetten, moet je gewoon je abonnement opzeggen tegen de dag dat je verhuist.
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.
Klant
Plus Member
Plus Member

Beetje laat, maar kom.

Da's niet altijd mogelijk om je abonnement op dezelfde dag op te zeggen. Zelf heb ik door omstandigheden (maniakale beheerder van gebouw dat op 1 jaar tijd verschillende malen bij 20+°C de verwarmingsketel op volle toeren zet, waardoor de lucht uit m'n woning wegtrok, goed wetende dat ik daardoor stik, en begint te schelden en te dreigen de politie te bellen wanneer je vraagt de ketel af te zetten) op een paar weken tijd een andere woning moeten zoeken. Omdat dat m'n eerste woonst is, en ik daar geen volledig jaar zat, zit ik sowieso vast aan die 'eerste jaar' toestanden van abonnementen. In mijn geval wil dat zeggen dat ik zo'n abonnement pas een maand na m'n verhuisdag zonder vergoeding op kan zeggen.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”