Sinds kort krijg ik in OWA geen messages meer te zien en blijft er gewoon "Loading" staan.
Initieel, wanneer ik de mailbox open gaat het wel goed, en als ik switch naar Two Line View of Unread Messages (al zie ik daar natuurlijk niet alle messages) werkt het ook. Zeer zelden wanneer ik terug naar de view Messages switch werkt het ook, maar meestal blijft het dus "Loading" ?
Op een andere OWA server verlies ik dan weer regelmatig m'n sessie en moet ik dus opnieuw aanloggen (ondanks dat ik Private computer heb geselecteer en een sessie normaal 24u geldig is).
De browser is IE8.
OWA probleem
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
-
- Deel van't meubilair
Enige concrete info... links ?Ken schreef:Ja ze weten er bij Microsoft van zenne, dien patch om dat te fixen komt in Exchange SP8 naar 't schijnt.
Trouwens Exchange SP8

- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 108 keer
Ik heb ook een OWA probleem.
Op een XP computer werkt het perfect.
Op mijn laptop met Windows 7 kan ik alles lezen, maar als ik een bericht wil sturen, of replyen of forwarden dan kan in niet typen in de body van de mail. Er staat zo'n rood vierkantje met een x'je zoals van een pic die niet geladen wordt.
Ik kan alle velden (to, cc, subject) invullen maar niet de body van de mail.
Any thoughts?
Edit: Update for Exchange 2003 (KB 911829) Maar dit moet op de exchange server toegepast worden zeker.
Op een XP computer werkt het perfect.
Op mijn laptop met Windows 7 kan ik alles lezen, maar als ik een bericht wil sturen, of replyen of forwarden dan kan in niet typen in de body van de mail. Er staat zo'n rood vierkantje met een x'je zoals van een pic die niet geladen wordt.
Any thoughts?
Edit: Update for Exchange 2003 (KB 911829) Maar dit moet op de exchange server toegepast worden zeker.
Laatst gewijzigd door seagull 17 jun 2009, 12:06, in totaal 1 gewijzigd.
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
-
- Deel van't meubilair
Yeps... http://blogs.msdn.com/ie/archive/2006/06/27/648850.aspx of http://support.microsoft.com/kb/911829seagull schreef:Er staat zo'n rood vierkantje met een x'je zoals van een pic die niet geladen wordt.
Any thoughts?
Je Exchange Admin installeerd dus duidelijk geen critical updates !
- seagull
- Elite Poster
Zeker niet.r2504 schreef:Je Exchange Admin installeerd dus duidelijk geen critical updates !

Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
-
- Deel van't meubilair
Inderdaad, al helpt het soms ook als je gewoon een andere Exchange server kan raadplegen met de fix erop... hierop ga je dan in OWA naar options, E-mail security en dan Download.seagull schreef:Edit: Update for Exchange 2003 (KB 911829) Maar dit moet op de exchange server toegepast worden zeker.
Niemand meer info over m'n oorspronkelijke vraagr2504 schreef:Sinds kort krijg ik in OWA geen messages meer te zien en blijft er gewoon "Loading" staan.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 105 keer
Hij bedoelt Update Rollup 8 die je hier vindt.r2504 schreef:Enige concrete info... links ?Ken schreef:Ja ze weten er bij Microsoft van zenne, dien patch om dat te fixen komt in Exchange SP8 naar 't schijnt.
Trouwens Exchange SP8
Zelf nog nooit zo'n probleem gehad, maar als je technet plus klant bent, kan je wel gratis (tot 2 keer toe) support vragen van microsoft. Je hebt toch geen backups van een AD ofzo teruggezet? Werkt de DNS nog? Toevallig de CAS in DMZ geplaatst?
-
- Deel van't meubilair
Da's Exchange 2007... draai nog 2003.lithion schreef:Hij bedoelt Update Rollup 8 die je hier vindt.
Nee, standaard Windows update procedure... en heb onlangs PHP geinstalleerd (en terug gedelete).lithion schreef:Je hebt toch geen backups van een AD ofzo teruggezet? Werkt de DNS nog? Toevallig de CAS in DMZ geplaatst?
Het gekke is dat het initieel prima werkt, echter na het lezen van enkele berichten plots niet meer, en na wat over en weer geklik tussen verschillende folders het soms wel terug lukt. Een echte logica heb ik er tot op heden dus nog niet kunnen in vinden.
-
- Deel van't meubilair
Van thuis lukt het dus prima... geen enkel probleem. Probleem is dat op de plek waar ik het gebruik ikzelf een IE 8 heb geinstalleerd (men zit daar nog op IE 6r2504 schreef:Sinds kort krijg ik in OWA geen messages meer te zien en blijft er gewoon "Loading" staan.
De browser is IE8.

- seagull
- Elite Poster
Kijk eens in Discussions in microsoft.public.internetexplorer.general, of vraag het daar eens.