Verkopen die handel zou je denken. Echter één van de twee werkt niet. Zou ik nu m'n geld terug kunnen vragen voor de defecte sterilisator?
Foutieve levering Pixmania.com
- Dfrog
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik bestelde 1 sterilisator (voor de kleine zijn flesjes) en ontving een doos met twee sterilisators erin.
Verkopen die handel zou je denken. Echter één van de twee werkt niet. Zou ik nu m'n geld terug kunnen vragen voor de defecte sterilisator?
-
Maglor
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Wat staat er op je leveringsbon? Als er maar een sterilisator opstaat, zie ik niet waarom je die niet zou kunnen terugsturen.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- Dfrog
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
op de Kiala-doos staat 2 stuks, op m'n factuur 1 stuk. Echter kredietkaart werd nog niet ingeboekt... dus dat is even vervelend.Maglor schreef:Wat staat er op je leveringsbon? Als er maar een sterilisator opstaat, zie ik niet waarom je die niet zou kunnen terugsturen.