factuur ..

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

raar ik merk hier iets op mijn factuur wat ik heel erg vreemd vind

Eenmalige kosten (1) 40,00
Eenmalige kosten (2) 5,00

(1) BTW -% op 40,00 = 0,00 schadeverg-beslissing E.T. 85833 van 21.02.1996
(2) BTW -% op 5,00 = 0,00 BTW niet van toepassing

Heeft nog iemand dit opgemerkt of heeft iemand enig idee wat dit wil zeggen?
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

die 5,00 € zijn adminstratieve kosten voor het versturen van een rappel
die 40,00 € zijn voor het terug in dienst stellen van de lijn nadat deze op minimumdiensten werden geplaatst.

dit is te wijten aan laattijdige betalingen van facturen.
Gebruikersavatar
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer

Beste Ofloo,

Zamba heeft het antwoord al gegeven, maar voor vragen ivm je factuur kan je altijd terecht op gratis nummer 080022320 (optie 2).

vriendelijke groet,

Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”