Dag Allemaal,
Op 10 juni, van 13.40 tot 14.00 uur, werd het internetverkeer in België vertraagd door netwerkproblemen. Onze technici hebben direct alle internetverkeer omgeleid via een ander netwerk en ondertussen gewerkt aan de oplossing van het probleem. Breedbandsurfers konden 's namiddags nog enkele problemen ondervinden, maar tegen 15.30 uur waren alle problemen verholpen. Onze excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groet,
Eva
Belgacom-klantendienst
Netwerkproblemen 10 juni
- Proximus
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
- meon
- Administrator
- Berichten: 16757
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Gelukkig niet overal blijkbaar, want anders had ik ongetwijfeld een paniek-telefoontje gehad van "help! mijn VPN-verbinding doet het niet!"
... stel u voor dat ge niet kunt werken terwijl ge ziek thuis zijt
... stel u voor dat ge niet kunt werken terwijl ge ziek thuis zijt

-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Was deze storing ook voelbaar voor providers die gebruik maken van het Belgacom-netwerk?
- ispwatch
- Pro Member
- Berichten: 427
- Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
- Locatie: Maaseik
- Bedankt: 9 keer
Tja, BGC gaat zijn eigen hier niet te kakken zetten natuurlijk, vandaar de vage info, zdnet gaf de info trouwens eerder en volledigerGoendi schreef:Wedden dat ze niet antwoordEva dient om te communiceren wat Belgacom goed uitkomt
http://www.zdnet.be/news/103595/interne ... -belgacom/
Je hoeft geen genie te zijn om te begrijpen dat als de snelweg propvol zit er op de af-en opritten ook problemen zijn.
- seagull
- Elite Poster
- Berichten: 2002
- Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
- Twitter: WimVerlinden
- Locatie: Kortenberg
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 108 keer
Op het werk had ik er in ieder geval last van.Lord Utopia schreef:Was deze storing ook voelbaar voor providers die gebruik maken van het Belgacom-netwerk?
Wij kregen dit bericht:
Dear customer,
Your internet traffic is currently impacted by an issue in our backbone network.
The connections between the Explore/BiLAN sites are working but the data sent to and received from the internet is slowed down and we also observe packet loss.
Our engineers are investigating the cause of this disruption.
We will keep you informed of the progress they make in their analysis or of the solution they will provide.
We apologize for the inconvenience you are suffering and we assure you that we do our utmost to restore the quality of your service to its¿ usual high standard.
We're always at you service at the number mentioned hereafter, or you can reply to this mail.
Kind regards,
Belgacom BILAN
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV