Netwerkproblemen 10 juni

Nieuws omtrent telecommunicatie
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer

Dag Allemaal,

Op 10 juni, van 13.40 tot 14.00 uur, werd het internetverkeer in België vertraagd door netwerkproblemen. Onze technici hebben direct alle internetverkeer omgeleid via een ander netwerk en ondertussen gewerkt aan de oplossing van het probleem. Breedbandsurfers konden 's namiddags nog enkele problemen ondervinden, maar tegen 15.30 uur waren alle problemen verholpen. Onze excuses voor het ongemak.


Vriendelijke groet,
Eva

Belgacom-klantendienst
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16757
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Gelukkig niet overal blijkbaar, want anders had ik ongetwijfeld een paniek-telefoontje gehad van "help! mijn VPN-verbinding doet het niet!"

... stel u voor dat ge niet kunt werken terwijl ge ziek thuis zijt :-)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Was deze storing ook voelbaar voor providers die gebruik maken van het Belgacom-netwerk?
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Wedden dat ze niet antwoord ;) Eva dient om te communiceren wat Belgacom goed uitkomt :)
Gebruikersavatar
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

Goendi schreef:Wedden dat ze niet antwoord ;) Eva dient om te communiceren wat Belgacom goed uitkomt :)
Tja, BGC gaat zijn eigen hier niet te kakken zetten natuurlijk, vandaar de vage info, zdnet gaf de info trouwens eerder en vollediger
http://www.zdnet.be/news/103595/interne ... -belgacom/
Je hoeft geen genie te zijn om te begrijpen dat als de snelweg propvol zit er op de af-en opritten ook problemen zijn.
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2002
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 108 keer

Lord Utopia schreef:Was deze storing ook voelbaar voor providers die gebruik maken van het Belgacom-netwerk?
Op het werk had ik er in ieder geval last van.
Wij kregen dit bericht:
Dear customer,
Your internet traffic is currently impacted by an issue in our backbone network.
The connections between the Explore/BiLAN sites are working but the data sent to and received from the internet is slowed down and we also observe packet loss.

Our engineers are investigating the cause of this disruption.
We will keep you informed of the progress they make in their analysis or of the solution they will provide.
We apologize for the inconvenience you are suffering and we assure you that we do our utmost to restore the quality of your service to its¿ usual high standard.

We're always at you service at the number mentioned hereafter, or you can reply to this mail.
Kind regards,
Belgacom BILAN
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”