Hoi iedereen,
Ik ben dus van plan een multimedia harde schijf te kopen van rond de 500GB a 1TB.
Echter vroeg ik me af of deze toestellen ook *.srt bestanden ondersteunen???
Voor diegene die niet weten waar ik het over heb; Dit zijn harde schijven die je rechtstreeks aan je TV kan aankoppelen en met een aparte afstandsbediening, filmpjes, muziek, foto's en dergelijke kan afspelen; Voor de moment doe ik dit via de laptop, met een VGA kabel aangesloten aan de TV. Met geluid via mijn HomeCinema.
Als je ervaring hebt met *.srt bestanden op zo'n multimedia harde schijf, laat het me dan aub weten, dat ik geen koop ga doen op goeie hoop..
In ieder geval, alvast bedankt!
mvg
Bert
Multimedia harde schijf
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
- Bedankt: 157 keer
Maakt niet uit als deze dat ondersteunen of niet é..
Het is en blijft een HD en daar kan je alles onder wegschrijven.
Je moet enkel zien dat je mediaplayer dat ondersteund waarmee je de film gaat streamen naar je TV.
Het is en blijft een HD en daar kan je alles onder wegschrijven.
Je moet enkel zien dat je mediaplayer dat ondersteund waarmee je de film gaat streamen naar je TV.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Ik denk dat je Monkey z'n vraag niet goed hebt begrepen... dergelijke "multimedia harde schijf" is eigenlijk Mediaplayer en Harde schijf in één toestel, beetje zoals Popcorn hour als je er een harde schijf insteekt.Dafke schreef:Je moet enkel zien dat je mediaplayer dat ondersteund waarmee je de film gaat streamen naar je TV.
De echte freak heeft een mediaplayer zonder harde schijf en streamed z'n content vanaf een NAS of andere server in z'n netwerk.Monkey schreef:een vraagje waarom streamen?
Let wel op wat je koopt... er bestaat hier namelijk veel dat de naam niet waard is ! Over de betere toestellen zoals de Popcorn Hour kan je hier trouwens aparte threads vinden.Monkey schreef:Ik ben dus van plan een multimedia harde schijf te kopen
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
- Bedankt: 157 keer
Inderdaad, ik heb de term streamen een beetje ongelukkig gebruikt 
Streamen is voor de "echte", en voor de MM schijf waar jij op doelde heb ik de term streamen gebruikt om gewoon het doorsturen van video en ondertiteling naar de tv te verwoorden.
Sorry voor de verwarring

Streamen is voor de "echte", en voor de MM schijf waar jij op doelde heb ik de term streamen gebruikt om gewoon het doorsturen van video en ondertiteling naar de tv te verwoorden.
Sorry voor de verwarring
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
- Bedankt: 106 keer
Als je het low-budget maar wel nog degelijk wilt houden kan ik je de WD TV aanraden: slikt behoorlijk wat formaten en je hangt er USB sticks/USB HDD's naar keuze aan. Dus wel vrij flexibel in gebruik.