Verkiezingen : poll

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 279 keer
Provider

Iemand zin om mee te doen met mijn poll ?
Ik zou graag een grotere steekproef hebben dan nu.

De poll staat op : http://apps.facebook.com/opinionpolls/p ... 244204437"
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Ik ben niet geregistreerd op Facebook (bestaat er geen anti-facebookgroep op facebook ofzo?), maar het zal OpenVLD worden.

In de stemtest komen ze tweedes na LDD, (maar ik stem niet op éénmanspartijen)
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

N-VA ftw!
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer

Hier is het Lijst Dedecker (zoals sommige niet zal verbazen).

Ik ga proberen om straks een artikel te schrijven over hoe de programma's van alle politieke partijen staan tegenover het internet voor de consument.

Een tip die ik wel iedereen kan geven is om zich niet te baseren op waarden binnen familie/vriendenkring maar op de programma's van de partijen. Je zou verbaast zijn hoe erg jouw politieke voorkeur verschilt met wat je echt wil.

Hier thuis stemt iedereen iets anders, ieder naar eigen overtuiging en na het lezen van de verschillende programma's.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Special_K
Premium Member
Premium Member

Bart De Wever for President :beerchug:
Volgens de stemtest was het nek aan nek tussen CD&V en NVA maar die eersten hadden bij mij al afgedaan na het niet nakomen van zowat al hun verkiezingsbeloften en het gebrek aan (5 min) politieke moed.
Afbeelding
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

slp ftw
rowan
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 22 keer
Provider

Waarom geen poll op userbase organiseren?
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 759 keer
Bedankt: 252 keer
Provider
Te Koop forum

Om een 'verkiesbare' plaats te krijgen, moet je een partij-drone zijn (of familielid), dus veel nieuwe ideeën moet je bij verkiezingen niet meer verwachten: het is allemaal al vastgelegd in de partijbureaus. De partijen zijn gewoon een georganiseerde ondermijning van de democratie. Dat gaat wat worden als men hier in Vlaanderen in dezelfde machtslust-wedloop vervalt die in Wallonië nu al woedt - iedere partij-zuil voor zich, no more L'Union Fait La Force.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Dfrog schreef:Ik ben niet geregistreerd op Facebook (bestaat er geen anti-facebookgroep op facebook ofzo?),
Ik vertik het ook daar een account aan te maken.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

enige positieve is dat bart somers eindelijk zijn ontslag als voorzitter gegeven heeft(ontslag/verantwoordelijkheid nemen bij openvld past niet in hun hypocriete beleid de laaste jaren) :wink: idd cptKangaroo gaat weer wat worden kwestie Wallonië/vlaanderen.
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer

De euro-fantast (aka Guy Verhofstadt) die Somers zijn plaats gaat innemen zie ik nochtans ook liever gaan dan komen hoor. Dat iemand Guy zijn ideeën nog geloofd!? Lees zijn boek maar eens, mooie roman... maar het blijft fictie :)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

kaise1 schreef:enige positieve is dat bart somers eindelijk zijn ontslag als voorzitter gegeven heeft.
In Mechelen zullen ze blij zijn... wordt hij terug Burgemeester :lol:

Trouwens als je de cijfers ziet dan is de kans enorm groot dat de Open-VLD toch nog in de regering komt.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

gr4vity schreef:De euro-fantast (aka Guy Verhofstadt) die Somers zijn plaats gaat innemen zie ik nochtans ook liever gaan dan komen hoor. Dat iemand Guy zijn ideeën nog geloofd!? Lees zijn boek maar eens, mooie roman... maar het blijft fictie :)
Idd, hij is terug, de ene hypocriet volgt de andere op, ongelooflijk dat die de meeste voorkeurstemmen voor Europa heeft :-( :???:
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 139 keer
Recent bedankt: 5 keer

Tsja, dat kan je natuurlijk ook van Dehaene zeggen.
SELECT * FROM users WHERE clue >0;
Maglor
Elite Poster
Elite Poster

Da's idd hetgeen ik mij telkens ook over verbaas. Zo ook met de zogenaamde populariteitspoll. Daar zie je ook dat Verhofstadt en de andere boegbeelden steeds de hoogste plaatsen innemen. Maar ja, hoe gaat dat. Zo'n enquetebureau vraagt ook maar aan een doorsnee van de bevolking welke politicus ze het liefste hebben. En laat ons wel wezen, een groot deel van de bevolking heeft doorgaans lak aan politiek, dus noemen ze de eerste naam die in hen opkomt. En laat dat nu net telkens de 'grote' namen zijn. En na acht jaar Verhofstadt is het begrijpelijk dat die naam nog vers in het geheugen staat. Of is dit te kort door de spreekwoordelijke bocht?

Langs de andere kant. Een populariteitspoll is één ding. Een half miljoen stemmen halen is natuurlijk iets anders...
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Verhofstadt is ook populair in Wallonië en Brussel en zal daar ook wel wat Europese stemmen gehaald hebben.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster

Goztow schreef:Verhofstadt is ook populair in Wallonië en Brussel en zal daar ook wel wat Europese stemmen gehaald hebben.
Brussel OK, maar Wallonië zal moeilijker zijn. In tegenstelling tot B-H-V waar Franstaligen wél vlotjes op Waalse lijsten mogen stemmen, kan men in Wallonië niét op Vlaamse lijsten stemmen. Justice à la belge
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Ow, ook niet Europees? Dat wist ik niet :$.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

Verhofstadt is een lul(satan) (is maar om die 666 berichten te vermijden :lol: )
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”