stel ik wil naar scarlet no limit gaan (heb momenteel standaard belgacom abbonement)
als scarlet mijn abbo nu in orde brengt maar het belgacom abbonement loopt ook nog...werkt dat dan?
2 abbos tegelijk op een lijn dus voor efkes
of moet ik wachten tot belgacom het account cancelled eerst voor scarlet kan werken?
moet belga abbo eerst afgesloten zijn voor het werkt?
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1684 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Scarlet gaat de aanvraag doen en BGC gaat zijn eigen abo vervangen door het scarlet abo. Pas op: je zal wel blijven doorbetalen voor 2 abo's totdat je ook administratief opzegt.
ah ok bedankt voor de reply
btw kan iemand mij effe een voorbeeld opzegbrief geven voor belgacom
zodat ik alleen maar de persoonlijke details moet aanpassen hier en daar
weet niet juist hoe je zon brief moet formuleren enzo
thx
btw kan iemand mij effe een voorbeeld opzegbrief geven voor belgacom
zodat ik alleen maar de persoonlijke details moet aanpassen hier en daar

weet niet juist hoe je zon brief moet formuleren enzo
thx
Uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat Belgacom factureert tot en met de dag dat je lijn wordt overgezet, en geen dag langer.
Moest je toch voor de zekerheid willen opzeggen, dan kan dit perfect telefonisch op het 0800 klantennummer.
Mocht je dat toch nog niet safe genoeg vinden, stuur je schriftelijk (maar doe het dan wel direct aangetekend).
Veel zever moet je aan die brief niet hangen hoor... Iets in de genre van:
Let wel op. Eens je lijn is overgezet, is er geen weg terug. Daar bedoel ik mee: Als je een brief stuurt en je zegt op
op datum 01/01/2010 omdat Scarlet heeft beloofd je op die datum aan te sluiten, dan zal de lijn effectief down gehaald worden op die dag.
Moest Scarlet om welke reden ook pas 2 weken later aansluiten, dan heb je in tussentijd geen internet meer.
Moest je toch voor de zekerheid willen opzeggen, dan kan dit perfect telefonisch op het 0800 klantennummer.
Mocht je dat toch nog niet safe genoeg vinden, stuur je schriftelijk (maar doe het dan wel direct aangetekend).
Veel zever moet je aan die brief niet hangen hoor... Iets in de genre van:
Code: Selecteer alles
Geachte,
Graag had ik, ondergetekende, (vul naam in) met klantennummer: (vul klantennummer in)
product (vul hier productnaam in ) opgezegd ingaand vanaf (vul hier datum in).
Geeft u mij een seintje bij ontvangst van dit schrijven?
Dank bij voorbaat.
Met vriendelijke groeten,
(Vul hier naam in)
(Handteken hier en dateer)
op datum 01/01/2010 omdat Scarlet heeft beloofd je op die datum aan te sluiten, dan zal de lijn effectief down gehaald worden op die dag.
Moest Scarlet om welke reden ook pas 2 weken later aansluiten, dan heb je in tussentijd geen internet meer.