telenet hd shake + 2dehands digicorder

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
ivanders
Starter
Starter

Een week geleden een telenet pakket aangevraagd voor telefonie, hd tv en internet expressnet

Nu heb ik enkele vraagjes:
Als ik een 2de hands digicorder op de kop kan tikken (op zoekertjes sites staan er genoeg) kan ik:

Deze er dan gewoon aansluiten om op de slaapkamer te kijken (met interactief gebruik) zonder dat ik telenet iets moet vertellen of aanvragen?

Kunnen toestellen onderling los van elkaar opnemen?

kunnen de toestellen dan onderling opgenomen programma's uitwisselen?

ik heb overal in huis coax kabel. (volledig gerenoveerd 3 jaar geleden) maar geen lan op de kamers. kan ik gewoon met powerplug over het stroomnet naar de kamer gaan, of is dit te traag of kwaliteits verlies?

Mvg,
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

ivanders schreef:Deze er dan gewoon aansluiten om op de slaapkamer te kijken (met interactief gebruik) zonder dat ik telenet iets moet vertellen of aanvragen?
Neen, je digicorder moet geactiveerd worden. Ik weet niet van wie of wat het afhankelijk is maar soms betaal je hier een activatiekost voor en soms niet.
Misschien huidig aanbod van 99 EUR voor een digicorder SD eens overwegen?
Maar zoals je in de kleine letters in deze advertentie kan lezen betaal je ook hier 50 EUR activatiekost.
Echter ik heb 2 extra digicorders en ik heb nooit een activatiekost betaald (beetje aandringen bij Telenet).
ivanders schreef:Kunnen toestellen onderling los van elkaar opnemen?
Ja, geen enkel probleem.
ivanders schreef:kunnen de toestellen dan onderling opgenomen programma's uitwisselen?
Neen
ivanders schreef:ik heb overal in huis coax kabel. (volledig gerenoveerd 3 jaar geleden) maar geen lan op de kamers. kan ik gewoon met powerplug over het stroomnet naar de kamer gaan, of is dit te traag of kwaliteits verlies?
Je hebt zeker geen kwaliteitsverlies want de powerplugs worden alleen gebruikt voor het interactieve gedeelte en de uitgebreide programmagids.
Met powerplugs kan je nooit voorspellen hoe goed ze gaan werken maar als het werkt merk je geen verschil met een UTP kabel.
Laatst gewijzigd door Astralon 25 mei 2009, 09:04, in totaal 1 gewijzigd.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Astralon schreef:Misschien huidig aanbod van 99 EUR voor een digicorder SD eens overwegen? Maar zoals je in de kleine letters in deze advertentie kan lezen betaal je ook hier 50 EUR activatiekost.
Maar je hebt wel twee jaar garantie... niet onbelangrijk bij die dingen !
Astralon schreef:Echter ik heb 2 extra digicorders en ik heb nooit een activatiekost betaald (beetje aandringen bij Telenet).
Heb er ook twee staan... ook nooit die afperskost betaald. Ik zie niet in waarom ik Telenet moet betalen om een toestel te mogen kopen (installatie doe ik zelf wel, ik kan ook een stekker in het stopcontact steken) :evil:
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”