Toekomst van Scarlet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
[email protected]
Starter
Starter

Ik heb voor de zoveelste keer gebeld naar Scarlet om na te vragen wanneer ik mijn snelheidsheidsverhoging krijg. Na 15min aan de lijn te hangen kreeg ik te horen dat iedere Scarletgebruiker eind augustus een nieuwe modem krijgt met een optie voor digitale tv (zal waarschijnlijk belgacom zijn denk ik) en dat de snelheiden drastisch zullen verhoogd worden naar de standaard van 12mbit en waar mogelijk de 20mbit. Ik vond dit nog interessant voor Scarlet gebruikers :).

Ik ben woonachtig te Harelbeke en woon op 800m van de centrale waar men overlaatst aan het werken was. Op het papier dat aan het venster ging kon ik lezen dat Mobistar, Scarlet en Belgacom een server upgrade aan het uitvoeren waren. Ik hoop nu gewoon dat ik niet voor de zoveelste belogen word door Scarlet.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
Bedankt: 106 keer

Als ze digitale tv willen aanbieden, zal dat wel via VDSL2 zijn hoor (netwerk Belgacom). Dan zal je wel een nieuwe modem moeten kopen (betwijfel of je die gratis krijgt zoals bij BGC het geval is...).
Zamba
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

TomG,

een modem krijg je altijd gratis bij Belgacom TV. is altijd zo geweest hoor.

je krijgt nu zelfs eentje gratis bij een nieuwe internet abonnement sinds enkele maanden.

dus je bent er duidelijk niet van op de hoogte hoe het er bij Belgacom aan toegaat.
rowan
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 22 keer
Provider

een modem krijg je altijd gratis bij Belgacom TV. is altijd zo geweest hoor.
Ik meen toch te herinneren dat de allereerste belgacom tv klanten bij de lancering die modeem hebben moeten kopen.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
Bedankt: 106 keer

Iets te snel gelezen, als men inderdaad aan Scarlet klanten belooft dat ze die nieuwe modem zullen krijgen....
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”