opzeggen voor de aansluiting

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
proximusboy
Pro Member
Pro Member

op donderdag 07/05/09 vraag ik alle produkten aan bij belgacom.
Ik zou vandaag aangesloten worden op vdsl2
Zaterdag sms gekregen dat ik een doos mocht ophalen bij de plaatselijke krantenwinkel.
vanmorgen een bevestigingsbrief gekregen dat ik vandaag zou aangesloten worden.
Deze namiddag om 14u een telefoontje gekregen van een technieker dat hij alles ging aansluiten
14.30 u terug de techieker alles werkt binnen de 30 min.
15.30u nog niks gebeld naar de hulplijn a meneer er staat hier aansluiting op 14/05, natuurlijk ga ik nie akkoord en zeg dat er al nen technieker heeft gebeld en dat ik wil aangesloten zoals afgesproken.
meneer gefet me de raad te bellen naar 0800 22 800, naar daar gebeld en ja zo stond het genoteerd 14/05 maar hij zette mij in wacht na 2 min kwam hij terug met het goede nieuws dat hij de achterliggende dienst had gebeld en dat ze de vdsl poort binnen de 30 minuten ging open zetten.
16.30u nog niks terug gebeld en daar toen ja meneer technieker is niet klaargeraakt deze namiddag en ga woensdag verder werken.
Natuurlijk was ik boos want die techtnieker had om 14.30u gezegd da alles in orde was.

Kan ik alles annuleren want heb geen vertrouwen meer of ben ik 1 jaar gebonden
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 62 keer

1) jij zit wel echt heel snel op je paard hoor :lol:

2)bij het aannemen van het vdsl2 pakket heb je jezelf voor 1 jaar contractueel verbonden , mits aansluiting volgens BCG ook maar op 14/05 zou gebeuren kan je ook geen eenzijdige contractbreuk gepleegd door BCG aanstellen want normaal word je pas op 14/05 aangesloten ....
The eternal and true pessimist :D
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Er is toch een opzegtermijn van 7 dagen?
proximusboy
Pro Member
Pro Member

maar hoe zit het dan met de 7 dagen bedenktijd .
Ik ben thuis gebleven er is iemand gekomen die ook niet gratis is.
Er staat duidelijk

u kunt van deze dienst gebruik maken vanaf 11/05/09
nokia 3500 TMF
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 116 keer

Ik kan je niet verder helpen met je probleem, maar ik kan je wel aanraden om VDSL2 te nemen. Ik vind het persoonlijk een goed product , de maandelijkse datalimiet is aan de lage kant, maar de stabiliteit en snelheid zijn uitermate goed. Als je VDSL2 kan krijgen in je buurt , is er weinig kans dat je via koperdraad een snellere verbinding zult krijgen ( wel eentje met meer datalimiet ). Je moet je afvragen wat de alternatieven zijn, alternatieve wholesale providers zijn niet altijd beter.

In jou geval zit je met een menselijke fout van de belgacom technieker en de kans dat je woensdag wél aangesloten wordt is reëel. Tegenover bij andere providers zit je soms maanden zonder internet omdat iemand het vertikt het juiste draadje aan te sluiten.
Mijn ervaringen met belgacom zijn ook niet altijd positief geweest. Maar mijn internet werkt wel al 6 jaar , bij belgacom , met 2 of 3 keer uitval van een paar uur. Op zo'n tijdspanne vind ik dat indrukwekkend , zeker als je weet hoeveel problemen anderen hebben...
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Je bent boos omdat je niet binnen de 4 maar "slechts" binnen de 7 dagen zult aangesloten zijn? Good luck bij de alternatieve providers, daar duurt het gemiddeld zo'n 2-3 weken.
proximusboy
Pro Member
Pro Member

nee ik ben boos omdat er een datum is afesproken maar vooral omdatie belt om 14.30u dat alles klaar is !!!!
dat het max nog 30 minn kan duren vooraleer alles werkt
en dan om later te horen datie nie klaar is met zijn werk en datie woensdag zal verder doen
jah 1 ge moet nie bellen naar de mensen om te zeggen dat het klaar is alst nie waar is
2 al hij inderdaad niet klaar is met zijn werk wel dan moet er iemand anders verder doen oftewel ten laatste de volgende dag.
Als mijn werk nietaf is dan doe ik de volgende dag verder en geen 2 dagen later en al ik om 14.30 u zou bellen kan ik me nie inbeelden dat er daar niemand meer werkt na 14.30 u
nokia 3500 TMF
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

proximusboy schreef:Als mijn werk nietaf is dan doe ik de volgende dag verder en geen 2 dagen later en al ik om 14.30 u zou bellen kan ik me nie inbeelden dat er daar niemand meer werkt na 14.30 u
Die beginnen meestal wel om 4u 's morgens éh :p
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Tja, met technische dingen kan dat nu eenmaal zo gaan: alles gaat goed, je hebt nog een half uur nodig en dan vlak voor het einde merk je een nieuw probleem op. OK: die mens had jou kunnen terugbellen om dat te melden, maar voor de rest... Par l'impossible, nul n'est tenu.
Zamba
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

met alle respect,

maar in wat voor een wereld leven wij tegenwoordig als de mensen zo snel op hun paard zitten.
direct klagen en zagen als er eens iets verkeerd loopt, en op technisch vlak kan er altijd iets verkeerd lopen, hoe schitterend een bepaald systeem ook is.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”