Western Digital essential my book

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Hallo,
ik heb vandaag een externe harde schijf van western digital gekocht van 1 tb.
Heb deze zonder problemen kunnen installeren maar nu is mijn vraag welk programma ik nu het best neem om backups te maken van mijn pc .
Ik heb die memeo autobackup toepassing geïnstalleerd die op deze harde schijf staat (30 day trial ) , maar wat mij direct opvalt is dat dit programma zeer traag werkt tijdens het nemen van een back-up .
Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben . Het belangrijkste is dat ik mijn afbeeldingen, muziek, documenten en video's ten alle tijde kan wegschrijven naar deze harde schijf . Of is het de bedoeling dat ik dit manueel doe via kopieren , plakken ?
Bedankt voor de tips en hulp . :beerchug:
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

Hier zijn al redelijk wat topics over.
Persoonlijk ben ik super tevreden van Acronis. Incremental backups laten nemen op vaste tijdstippen is heel handig, omdat hij enkel datgene backupped wat verandert is.
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Ok bedankt voor de info .
Ik zal maar eerst die harde schijf eens herformateren want er staat veel 'rommel ' op die je er gratis bijkreeg .
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Robocopy.exe is een commandline-tooltje van Microsoft (onderdeel van de Resource Kit van WIndows) waarmee je behoorlijk goed scripted backups kan maken. Geen mooie interface, dat niet, maar ook in staat om incrementele backups te maken, of mirrors, of ... Enkel opletten dat je de standaard retry van 1 miljoen keer wat lager zet :)
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

Cobian backup is ook best wel goed en gratis :-)
Van Zweedse makelij.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”