De auteursrechten voor muziekopnames moeten van 50 tot 70 jaar worden verlengd, stelt een verslag dat het Europees Parlement donderdag heeft aangenomen. Op die manier kunnen muzikanten en producenten 70 jaar na de eerste publicatie of het eerste optreden nog royalty's voor hun lied ontvangen.
Bron: http://www.europarl.europa.eu/news/expe ... ult_nl.htm
EP wil auteursrechten voor muziekopnames tot 70 jaar verleng
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Het wordt tijd dat het weer eens verkiezingen zijn, want eerlijk gezegd politici van vandaag nemen het niet nauw met recht op privacy, denken aan niks anders dan hun zakken vullen, .. misschien moeten we maar eens een programma overzicht maken van politici zoals we doen voor internet abonnementen en eens vergelijken, .. wat zeggen ze allemaal wat betekend het enz, .. zodat we zulke praktijken niet meer hebben, politici die opkomen voor de rechten van de gewone mens en niet van een of ander auteursrechten organisatie, monopoly of whatever ..
over tijdje terug hoorde ik er nog één in het nieuws zeggen het bankgeheim dat moet gaan, .. om fraude te kunnen bestrijden, .. met wat zijn die gasten nu bezig dat ze eens hun werk doen en dan quicky die de wet op koppel verkoop sloopt omdat hij een iphone wil, .. allé hij had er al ene maar apple was een programma tegen gekraakte versies gestart, wat dat precies inhield weet ik niet meer.
over tijdje terug hoorde ik er nog één in het nieuws zeggen het bankgeheim dat moet gaan, .. om fraude te kunnen bestrijden, .. met wat zijn die gasten nu bezig dat ze eens hun werk doen en dan quicky die de wet op koppel verkoop sloopt omdat hij een iphone wil, .. allé hij had er al ene maar apple was een programma tegen gekraakte versies gestart, wat dat precies inhield weet ik niet meer.
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
- Bedankt: 115 keer
AmenOfloo schreef:Het wordt tijd dat het weer eens verkiezingen zijn, want eerlijk gezegd politici van vandaag nemen het niet nauw met recht op privacy, denken aan niks anders dan hun zakken vullen, .. misschien moeten we maar eens een programma overzicht maken van politici zoals we doen voor internet abonnementen en eens vergelijken, .. wat zeggen ze allemaal wat betekend het enz, .. zodat we zulke praktijken niet meer hebben, politici die opkomen voor de rechten van de gewone mens en niet van een of ander auteursrechten organisatie, monopoly of whatever ..