't is mij al wel opgevallen hoe goe ge die maps al kent in zo ne korten tijd ... chapeau !
Anyway ... gisteren (zaterdag) crap gespeeld ... rug speelde mij parten
 Als ge buikgriep hebt is da helaas een na-effect en ik zat gewoon te creperen achter mijne pc
  Als ge buikgriep hebt is da helaas een na-effect en ik zat gewoon te creperen achter mijne pc   )
  )Kheb geprobeerd maar deftig spelen zat er niet in
 Spijtig want 's avonds zaten de andere clan members er ook op ... ik hoop morgen beter te zijn en dan open ik 'another can of woopass'
  Spijtig want 's avonds zaten de andere clan members er ook op ... ik hoop morgen beter te zijn en dan open ik 'another can of woopass' 

.... Ik heb zone-alarm en vind dat raar want het heeft geen enkele melding of iets weer van in het log.... Ook mijn probleem van freezen tussen de menu's is opgelost daardoor.... Wel freaky dat een programma probeert te connecten terwijl je nog niet ééns een server binnen bent
 .... Ik heb zone-alarm en vind dat raar want het heeft geen enkele melding of iets weer van in het log.... Ook mijn probleem van freezen tussen de menu's is opgelost daardoor.... Wel freaky dat een programma probeert te connecten terwijl je nog niet ééns een server binnen bent