Webcam software

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Gebruik momenteel messenger, de laatste versie om een video gesprek te kunnen voeren met fammilie .
Maar ben daar niet zo kontent van , werkt meer niet goed dan wel en veel connectie problemen.
Aan de verbinding zou het niet kunnen liggen want ik heb zelf een 25mbit lijn en de andere mensen waarmee ik kantact mee op neem een 12mbit lijn ( telenet dus )
Nu wilde ik eens horen wie welke software gebruikt . Moet gewoon duidelijk beeld weergeven en verstaanbare audio. De hardware is geen probleem .
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 116 keer

Skype is zeer goed qua kwaliteit , alleen ontbreekt de mogelijkheid om jezelf in groot formaat te zien , het is een redelijk klein kadertje waarin je jezelf ziet.
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster

gm123 schreef:Skype is zeer goed qua kwaliteit , alleen ontbreekt de mogelijkheid om jezelf in groot formaat te zien , het is een redelijk klein kadertje waarin je jezelf ziet.
Heb het net geinstalleerd en zal het de komende dagen eens testen .
Skype is wel hard veranderd tegen over vroeger als ik het nog eens geprobeerd heb .
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

gm123 schreef:Skype is zeer goed qua kwaliteit , alleen ontbreekt de mogelijkheid om jezelf in groot formaat te zien , het is een redelijk klein kadertje waarin je jezelf ziet.
Voor je voor de webcam gaat staan moet je maar voor de spiegel gaan staan éh zeg. Je gaat toch geen webcam gaan gebruiken voor even je haar goed te zetten of de make-up? 8)
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster

Ken schreef:
Voor je voor de webcam gaat staan moet je maar voor de spiegel gaan staan éh zeg. Je gaat toch geen webcam gaan gebruiken voor even je haar goed te zetten of de make-up? 8)
LoL das een goeie ;-)
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 116 keer

Ken schreef:
Is wel irritant om zaken te laten zien, je ziet niet goed of de andere het wel ziet :bang:
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster

gm123 schreef:
Ken schreef:
Is wel irritant om zaken te laten zien, je ziet niet goed of de andere het wel ziet :bang:
Ik versta het wel maar was humoristisch bedoeld zeker hè! . Het is inderdaad wel zo dat het niet slecht is om jezelf te zien om zo te bepalen of je de webcam wel goed hebt staan of beter gezegd of je er wel goed voor zit. Maar moet al zeggen dat skype wel tot hier toe al mooie resultaten geeft .
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

SniFManS schreef:
gm123 schreef:Ik versta het wel maar was humoristisch bedoeld zeker hè! . Het is inderdaad wel zo dat het niet slecht is om jezelf te zien om zo te bepalen of je de webcam wel goed hebt staan of beter gezegd of je er wel goed voor zit. Maar moet al zeggen dat skype wel tot hier toe al mooie resultaten geeft .
Inderdaad, je moet imao al slechtziend zijn om jezelf of omgeving niet goed te zien hoor op dat klein beeldje. Misschien moet je eens naar de oogarts gaan? :eek:
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”