Norton 2004
- Giljom
- Plus Member
- Bedankt: 2 keer
Deskpro zetten, blijkbaar laat hij dat niet toe, graag eIk had de nieuwe CD van Norton en het securitypackt toe gestuur gekregen, ben daar opgeabbonneerd, nu heb ik een draadloos netwerk en op de desktop staat OS 2000 Pro en op mijn laptop XP, ik heb de cd van norton op de Laptop geinstalleerd, maar dat had op de deskpro moeten zijn want dat is de server, hoe kan ik nu die 2004 verwijderen en opnieuw op de en beetje hulp
Ik weet minder als u, maar wil bijleren, bedankt
- Sub Zero
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
Giljom, je post is heel verwarrend en moeilijk te begrijpen. Ik hoop dat ik je vraag goed heb begrepen en dat je een manier zoekt om Norton 2004 te verwijderen van je computer.
Wel, de eerste manier is cia het configuratiescherm > software. Daar norton 2004 aanduiden en dan remove. Als dit niet werkt ben je misschien iets met deze link.
Cheers
Wel, de eerste manier is cia het configuratiescherm > software. Daar norton 2004 aanduiden en dan remove. Als dit niet werkt ben je misschien iets met deze link.
Cheers
- Giljom
- Plus Member
- Bedankt: 2 keer
Ik zit met een draadloos netwerk en linksys router, gelijk ik de cd ontving heb ik norton op de Laptop geinstalleerd en niet op de desktop, wat eigelijk de server is, nu wil de norton verwijderen op de laptop en op de Desktop installeren, maar naar het schijnt kan ik de norton niet op de twee pc,s installeren, maar dat laat norton 2004 blijkbaar niet toe, dus ben ik al tevrede als ik hem op de laptop kan verwijderen, en hem dan op de desktop terug installeren, maar mijn vraag is of dat gaat, naar ik gehoord heb kan men de norton 2004 niet tweemaal installeren
Wie kan mij helpen
Wie kan mij helpen
Ik weet minder als u, maar wil bijleren, bedankt
Normaal kan je wel die 1 Licentie installeren op 2 pc's zelfs als je
geregistreerd bent maar dan ben je wel illgaal bezig. Bij ieder install van NIS 2004 en eerdere versies krijg je bij registratie een IDnummer toegekend wat een uniek nummer is voor iedere registratie.
Dus voor je die 1 licentie op je 2 pc's installeerd je afvragen of je wel illegaal bezig wil zijn.
Greetz
Weetgraag
geregistreerd bent maar dan ben je wel illgaal bezig. Bij ieder install van NIS 2004 en eerdere versies krijg je bij registratie een IDnummer toegekend wat een uniek nummer is voor iedere registratie.
Dus voor je die 1 licentie op je 2 pc's installeerd je afvragen of je wel illegaal bezig wil zijn.
Greetz
Weetgraag

"Carpe Diem"