Nokia 5800 Xpress Music

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
quistnix
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Naar verluidt zou deze GSM van 349 € niet compatible zijn met Vodafone Life noch met Mobile TV ! Het zou een marketing beslissing zijn om deze diensten te locken met als nepargument dat anders de verkoop van duurdere toestellen zou terugvallen. Hallo ? En de LG KF750 van 299 € dan ? Die is dan wel compatible ? Zijn ze daar bij Proximus gek geworden ? Of waren ze het al :bang:
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

quistnix schreef:Naar verluidt zou deze GSM van 349 € niet compatible zijn met Vodafone Life noch met Mobile TV ! Het zou een marketing beslissing zijn om deze diensten te locken met als nepargument dat anders de verkoop van duurdere toestellen zou terugvallen. Hallo ? En de LG KF750 van 299 € dan ? Die is dan wel compatible ? Zijn ze daar bij Proximus gek geworden ? Of waren ze het al :bang:

Mobile tv zuigt.Ik heb dat vorig jaar nog gehad van proximus;echt trieste boel me dat is.Constant bufferen,je kan gvdm eens niet deftig en op je gemak naar kijken + het beeld is te klein,koop ik mij express eentje mee groot scherm en ook daar kan je naar fluiten.
Echt zijn geld niet waard nog.
Ge kunt ze kussen
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 52 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Marlboro schreef: Constant bufferen,je kan gvdm eens niet deftig en op je gemak naar kijken
Ik heb dit één keer uitgetest op mijn Nokia 6124 Classic en ik had toen geen last van constant buffering, hoor. Het zal waarschijnlijk, ofwel aan de netwerkdekking, ofwel aan je gsm toestel, gelegen hebben.
Laatst gewijzigd door dean3009 04 apr 2009, 23:25, in totaal 1 gewijzigd.
quistnix
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Ik ga de Nokia 5800 bij Mobistar bestellen, daar is er wél Mobile TV. Proximus zuigt :twisted:
schumike
Starter Plus
Starter Plus

quistnix schreef:Ik ga de Nokia 5800 bij Mobistar bestellen, daar is er wél Mobile TV. Proximus zuigt :twisted:
lol,ik heb dat bij mobistar ook al gezien,das nog slechter dienen mobile tv.Snap je,dat staat hier nog totaal niet op punt,das echt geldverspilling en ik keek eens naar de voetbal en je zag er niks van,zo onduidelijk,slechte kwaliteit en te klein.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

schumike schreef:
quistnix schreef:Ik ga de Nokia 5800 bij Mobistar bestellen, daar is er wél Mobile TV. Proximus zuigt :twisted:
lol,ik heb dat bij mobistar ook al gezien,das nog slechter dienen mobile tv.Snap je,dat staat hier nog totaal niet op punt,das echt geldverspilling en ik keek eens naar de voetbal en je zag er niks van,zo onduidelijk,slechte kwaliteit en te klein.
Vergrootglas nodig om die bal te zien :beerchug: :lol: :lol: :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”