Momenteel heb ik een niet-nader-bepaalde set van Sony, zo'n model dat helemaal rond je oren past, maar daar is geen microfoon aan (aan zo'n verstelbare arm).
Nu vind ik wel draadloze modellen met zo'n micro-arm aan, maar geen enkel model past helemaal rond je oren, het zijn allemaal van die modellen die "tegen" of "op" je oren zitten. Als je die een tijdje aanhebt doen je oren pijn, zeker alsje een bril draagt.
Iemand een idee welke merk/welk model/welke webshop ik nog wat kan vinden?
Draadloze hoofdtelefoon+micro
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 118 keer
- Bedankt: 771 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 116 keer
Ik neem aan dat je dit dan wilt gebruiken voor voip? Als het enkel voor voip is en niet voor te gamen e.d. kan je misschien proberen met een bluetooth headset. Als je een blootooth ontvanger in je pc hebt (kost rond de 10€) kun je de headsets van gsm's enzo gebruiken op je pc. Deze zitten meestal erg comfortabel als ze van een deftig merk zijn. Ik weet niet of er voor pc een andere optie bestaat als je een draadloze microfoon erbij wilt.selder schreef:Momenteel heb ik een niet-nader-bepaalde set van Sony, zo'n model dat helemaal rond je oren past, maar daar is geen microfoon aan (aan zo'n verstelbare arm).
Nu vind ik wel draadloze modellen met zo'n micro-arm aan, maar geen enkel model past helemaal rond je oren, het zijn allemaal van die modellen die "tegen" of "op" je oren zitten. Als je die een tijdje aanhebt doen je oren pijn, zeker alsje een bril draagt.
Iemand een idee welke merk/welk model/welke webshop ik nog wat kan vinden?
Misschien kan iemand anders je hier beter helpen.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 110 keer
'k Heb hier zo'n Bose piloot hoofdtelefoon liggen anders...
Maar 'k mag 'm niet afpakken van m'n pa.
Euh, ik denk dat je moet kijken naar gamer headsets dan à la Steelsound. Zo eentje heb ik en het past perfect rond m'n oren en met m'n bril heb ik er geen last van.

Euh, ik denk dat je moet kijken naar gamer headsets dan à la Steelsound. Zo eentje heb ik en het past perfect rond m'n oren en met m'n bril heb ik er geen last van.