hallo,
ik heb sinds oktober 2008 belgacom adsl go zonder vaste lijn....
ik heb toen 3 maanden gratis gekregen(promotie)
kan ik nu eigenlijk al upgraden naar een ander abonnement van belgacom? bv go plus?
en heb ik als klant bij een upgrading dan nog recht op een promotie mocht er bv op die formule een korting ofzo zijn?
stel ik upgrade naar een adsl go plus ..... is dit dan voor een voleldig jaar of kan ik bv na 6 maanden perfect terug downgraden naar adsl go terug?
Groetjes,
belgacom adsl vraagje abonnement
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1683 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Je kan altijd upgraden naar een duurdere formule. Ik denk dat je zelfs altijd kan downgraden naar een goedkopere formule, zolang je klant blijft (maar ben dat niet zeker).
Door het onderschrijven van dit nieuwe contract, ga je een nieuwe overeenkomst van één jaar aan.
De meeste promoties gelden enkel voor nieuwe klanten. Dus ik vrees dat je voorgaande promotie kwijt zal geraken en geen nieuwe promotie in de plaats zal krijgen.
Door het onderschrijven van dit nieuwe contract, ga je een nieuwe overeenkomst van één jaar aan.
De meeste promoties gelden enkel voor nieuwe klanten. Dus ik vrees dat je voorgaande promotie kwijt zal geraken en geen nieuwe promotie in de plaats zal krijgen.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
- Bedankt: 104 keer
Je kan steeds upgraden naar een hogere maar ook downgraden naar een lagere formule, heb ik nog een paar jaar geleden gedaan. (toen van een plus gezakt naar een gewone go, omdat ik niet zoveel verbruikte) je mag tot 3 keer in een jaar uw abo veranderen.Goztow schreef:Je kan altijd upgraden naar een duurdere formule. Ik denk dat je zelfs altijd kan downgraden naar een goedkopere formule, zolang je klant blijft (maar ben dat niet zeker).
iedere abonnementswijziging start een nieuw jaar.
greetz
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png