probleempje met printer...
als ik klik op print begint hij het papier naar binnen te trekken, en net op het moment dat hij moet beginnen printen stop ie volledig en geeft ie een error... (nix speciaals : page could not be printed...)
het is een al wat oudere printer : HP 690 C
ik heb al drivers van het internet erop gezet, standaard xp drivers, drivers van de diskette van HP zelf... lukt niet...
ik heb al geprobeerd met drivers van andere modellen van HP maar steeds hetzelfde... :s
het rare is dat de printer perfect werkte, ik heb hem een week ofzo niet gebruikt omdat inkt op was, nieuwe patronen gestoken en het werkt niet meer...
wat kan ik hieraan doen? of is het verloren moeite?
ciao
thanx
stephan
printer blijft hangen
Hmm, heb zelf nog zo'n printerke gehad maar 'k had er eigenlijk nooit problemen mee.
Zitten die nieuwe patronen er correct in? Beschermplakkertjes aan de onderkant van de patronen eraf gedaan?
Anders kan je altijd eens proberen je printer op een andere computer te schakelen, zo weet je ineens of het probleem bij de printer of bij de computer ligt.
Greetz
Zitten die nieuwe patronen er correct in? Beschermplakkertjes aan de onderkant van de patronen eraf gedaan?
Anders kan je altijd eens proberen je printer op een andere computer te schakelen, zo weet je ineens of het probleem bij de printer of bij de computer ligt.
Greetz
ik vrees het ook,
maar kanda? zo van den ene moment op den andere?
hij werkte vorige week perfect...
ik heb hem niet verzet ofzo, enkel nieuw inkt gestoken...
en nee ik ben niet zo iemand die dit er snel in ramt, kheb het goed gedaan zoals het moet, dus snap niet hoe het komt
ciao
stephan
maar kanda? zo van den ene moment op den andere?
hij werkte vorige week perfect...
ik heb hem niet verzet ofzo, enkel nieuw inkt gestoken...
en nee ik ben niet zo iemand die dit er snel in ramt, kheb het goed gedaan zoals het moet, dus snap niet hoe het komt

ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets 

- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Hehe, ik weet eh 
De HP reeks 6xx S*** major!!!
Ik heb al zo'n tiental toestellen onder ogen gehad en allemaal hetzelfde probleem. Blokeert! Begint te printen.. en dan ineens knarsend geluid en met een block stop em met printen en blijft het blad zitten.. geen beweging in te krijgen... lampje staat oranje te pinken en daar eindigt het...
In véél gevallen krijg je hem na véél geduld terug aan de praat door: power down, reset, power up.. etc etc tot 4maal toe moet je aan- uit doen, nadat hij een sequence (beginnen reutelen...tot em stilvalt...of blokeeert) gedaan heeft. In veel gevallen kan je na 4x opnieuw correct printen.
In het slechtste geval: krijg je hem niet meer aan de praat
.
Dit is een gekend probleem voor die reeks, waar weinig aan gedaan kan worden. Ik heb er zelf zo ene en toen ik de mijne ook nie meer aan de praat kreeg hebbe we hem met nen technieker die opleiding bij hp gehad had eens opgengesmeten en dat toestel volledig gereinigd wat contacten enzo betreft. Nadien heeft em weer 6maandan gewerkt... en vanaf dan tot nu met de geregelde blockage die met wat resets te verhelpen is...
Nu, als je niet véél print zoals ik, kan je je daarmee verzoenen.. (allez ik toch.. een reset is nu toch ook zo erg niet
). Maar als je véél moet printen.. dan heb je keuze tussen 'herstelling-kuising..' of nieuwe printer...
ik zou zeggen: nieuwe printer.. je kan hem bijna niet goedkoper dan een nieuwe printer degelijk laten kuisen...

De HP reeks 6xx S*** major!!!
Ik heb al zo'n tiental toestellen onder ogen gehad en allemaal hetzelfde probleem. Blokeert! Begint te printen.. en dan ineens knarsend geluid en met een block stop em met printen en blijft het blad zitten.. geen beweging in te krijgen... lampje staat oranje te pinken en daar eindigt het...
In véél gevallen krijg je hem na véél geduld terug aan de praat door: power down, reset, power up.. etc etc tot 4maal toe moet je aan- uit doen, nadat hij een sequence (beginnen reutelen...tot em stilvalt...of blokeeert) gedaan heeft. In veel gevallen kan je na 4x opnieuw correct printen.
In het slechtste geval: krijg je hem niet meer aan de praat

Dit is een gekend probleem voor die reeks, waar weinig aan gedaan kan worden. Ik heb er zelf zo ene en toen ik de mijne ook nie meer aan de praat kreeg hebbe we hem met nen technieker die opleiding bij hp gehad had eens opgengesmeten en dat toestel volledig gereinigd wat contacten enzo betreft. Nadien heeft em weer 6maandan gewerkt... en vanaf dan tot nu met de geregelde blockage die met wat resets te verhelpen is...
Nu, als je niet véél print zoals ik, kan je je daarmee verzoenen.. (allez ik toch.. een reset is nu toch ook zo erg niet

ik zou zeggen: nieuwe printer.. je kan hem bijna niet goedkoper dan een nieuwe printer degelijk laten kuisen...
I love it when a plan comes together!
that's it!!! helemaal wat ie doet...The Oddity schreef:Ik heb al zo'n tiental toestellen onder ogen gehad en allemaal hetzelfde probleem. Blokeert! Begint te printen.. en dan ineens knarsend geluid en met een block stop em met printen en blijft het blad zitten.. geen beweging in te krijgen... lampje staat oranje te pinken en daar eindigt het...
spijtig genoeg...

en nee ik print niet veel, maar die resets haalden niets uit...
ciao
thanx anyway
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets 

- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Hmm, wat bedoel je met "halen niet véél uit?"
Wat doe je exact? Je moet een aantal keer denk tot 4x, pwr aan, pwr af, pwr aan.. en bij iedere klik, hem zijn ding laten doen.. af en toe zal hij weer knarsend geluid maken en vast geraken.. maar normaal moet em erdoor komen..
Als hij bij 10x resetten nog niets van leven geeft: nieuwe kopen
Ik zou er persoonlijk het geld niet aanhangen om hem te laten kuisen. Je hebt geen garantie dat hij nog langer dan een jaar probleemloos zal werken.
Wat doe je exact? Je moet een aantal keer denk tot 4x, pwr aan, pwr af, pwr aan.. en bij iedere klik, hem zijn ding laten doen.. af en toe zal hij weer knarsend geluid maken en vast geraken.. maar normaal moet em erdoor komen..
Als hij bij 10x resetten nog niets van leven geeft: nieuwe kopen

Ik zou er persoonlijk het geld niet aanhangen om hem te laten kuisen. Je hebt geen garantie dat hij nog langer dan een jaar probleemloos zal werken.
I love it when a plan comes together!