Ik heb onlangs een ADSL abo bij ADSL2FIT gekregen die echter recentelijk geblokkeerd is wegens een klacht van 'Motion Pictures Associates'. Ik had dat abonnement nog niets een een week en het was alweer afgelopen

Bllijkbaar heb ik 75 keer inbreuk gemaakt op de auteursrechten. Het enige (op wat Jazz en Klassiek na) dat ik normaalgezien download en share zijn slechte Sci-fi series die hier in Europe nooit op TV komen. Het gaat om de series 'Andromeda' en 'Firefly'. Ik ben denk ik wel een grootgebruiker, in de zin dat ik er toch wel zeker 10-20 GB per maand doorheen jaag.
Ik neem het A2F natuurlijk niet kwalijk dat ze me afgesloten hebben (en weigeren me weer aan te sluiten trouwens), maar ik ben toch verrast over de snelheid waarmee dit allemaal gegaan is.
Ik gebruik al jaren P2P programmas en dit heb ik nog nooit meegemaakt, tot dat ik bij A2F kwam

Ik hoef toch niet te bang te zijn dat ze me plotseling aanklagen of wel? Is er in Belgie eigenlijk ooit iemand veroordeeld voor het hebben van gedownloade videos/muziek? Weet iemand hoe ze te werk gaan eigenlijk? Stropen ze gewoon de P2P programmas af? Kijken ze alleen naar wie shared of ook als je download?
Nogmaals, het is allemaal natuurlijk mijn eigen schuld en ik accepteer dat ook. Ik ben gewoon nieuwsgierig waarom het mij nu pas overkomt na slechts twee dagen A2F. Ik ben eigenlijk toch alleen bij hun gekomen om de hogere upload, het 'ongelimiteerde internet' heeft me nooit veel geinterreseert.
Ik zal maar eens een vriendelijke brief schrijven waarin ik schuld beken en beter gedrag beloof. Want anders moet ik alsnog een jaar het abonnement betalen zonder hem te kunnen gebruiken

Florian