internet verbreking omwille van pop-up (spyware?)
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Om dit probleem op te lossen of nog maar te beginnen denken, hebben we véél te weinig gegevens. (os, modem, firewalls, av's,...)
Maar mijn eerste gedacht zou idd ook gaan naar spyware/malware/viri
Kortom: Download ad-aware (even linkje opzoeken in google..) en laat een scan doen.
Laat een volledige antivirus scan doen en verwijder eventuele viri. Probeer daarna opnieuw. Indien niet gelukt, zeker méér gegevens bezorgen.
Maar mijn eerste gedacht zou idd ook gaan naar spyware/malware/viri
Kortom: Download ad-aware (even linkje opzoeken in google..) en laat een scan doen.
Laat een volledige antivirus scan doen en verwijder eventuele viri. Probeer daarna opnieuw. Indien niet gelukt, zeker méér gegevens bezorgen.
I love it when a plan comes together!
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Hoogst waarschijnlijk laadt die popup een dialer die u een nieuwe verbinding wilt laten maken met een surinaams 0900-nummer van 5€ per minuut of zo. Spyware zoeken lijkt me de beste oplossing.
Bedankt,
via ad-aware en spybot (heb ik in een ander forum gelezen), zijn de problemen opgelost. Blijkbaar was het een soort dialer (idd) die ik, zonder te surfen (ik surf alleen naar een forum zoals dit) heb binnengekregen. In elk geval bedankt voor de oplossing
via ad-aware en spybot (heb ik in een ander forum gelezen), zijn de problemen opgelost. Blijkbaar was het een soort dialer (idd) die ik, zonder te surfen (ik surf alleen naar een forum zoals dit) heb binnengekregen. In elk geval bedankt voor de oplossing