Postvak in zit in persoonlijke map

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Steve Derover
Starter
Starter

Hoi

Ik zit met het volgende probleem. Ik zit in een bedrijfje van 5 werknemers. Onlangs zijn we veranderd van mailprovider en kreeg iedereen een pop account. Iedereen staat in verbinding met elkaar en iedereen kan ook in Outlook de agenda van de ander zien... behalve die van mij :) Dat is vrij lastig want net in mijn agenda moeten afspraken worden toegevoegd door anderen.

Als ik naar mijn e-mailaccount kijk dan zie ik dat die mail enkel binnenkomt in een persoonlijke map en niet in het postvak in zoals bij de andere werknemers hier. Mijn vraag is dus: hoe kan ik mijn mail laten toekomen in een postvak in?

Alvast bedankt

Steve
stephan
Elite Poster
Elite Poster

Om de agenda's te kunnen zien/bewerken/aanvullen/... moet je via Options > tabblad Delegates
Daar kan je mensen toevoegen of verwijderen die bepaalde rechten hebben over jou agenda. (check attachment)

Staat je mail misschien onder bepaalde regels, zodat hij ze automatisch in die map stuurt?
Ik zie persoonlijk geen link tussen mail die binnenkomt in verschillende folders en het niet kunnen oproepen van elkaars calendars.
Bijlagen
delegates.JPG
(32.55 KiB) 18 keer gedownload
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
Steve Derover
Starter
Starter

stephan schreef:Om de agenda's te kunnen zien/bewerken/aanvullen/... moet je via Options > tabblad Delegates
Daar kan je mensen toevoegen of verwijderen die bepaalde rechten hebben over jou agenda. (check attachment)

Staat je mail misschien onder bepaalde regels, zodat hij ze automatisch in die map stuurt?
Ik zie persoonlijk geen link tussen mail die binnenkomt in verschillende folders en het niet kunnen oproepen van elkaars calendars.
Hoi, bedankt voor je antwoord.

Ja dat weet ik dat je daar kan delen, maar bij mij is die optie grijs. Maw ik kan dus mijn agenda niet delen.

Wat de link is? Mijn account staat in mijn persoonlijke map samen met mijn agenda.
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1684 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Kan het zijn dat jij op IMAP zit en zij op pop?
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 1 keer

Je moet je 'bezorgingslocatie' wijzigen naar je systeem mappen ipv de lokale mappen.

Als je gaat kijken bij accounts staat daar normaal vermeld in welke mappen je mail wordt bezorgd.
Central heating is for sissies ... if you're cold it's because you don't have enough computers running.
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”