Beste UB'ers,
In december heb ik een ADSL plus abo genomen (ter vervanging van mijn GO-abo) omdat dit redelijke competitief geprijsd was (6 maanden aan 10,07 EURO, en 6 maanden aan 57 EURO).
Op deze pagina staat duidelijk: 6 maanden voor € 10.09 + gratis modem. Geldig bij elk nieuw jaarcontract. Er staat ook duidelijk bij dat je 4 EURO korting krijgt als je via e-services bestelt.
Tot mijn grootste verbazing kreeg ik vorige week dan ook een factuur voor 114 EURO. Ik belde dus naar de helpdesk, en daar vertelde men mij dat deze actie alleen voor NIEUWE klanten was. Ik maakte die man duidelijk dat ik het daar niet mee eens was, en haalde aan dat ik in de bevestiging van mijn bestelling via e-services een document had waarin stond 6x aan 10 EURO. De man raakte een beetje geirriteerd en smeet de lijn gewoon dicht.
Bij een tweede poging trof ik gelukkig wel een behulpzaam persoon aan. Echter vertelde deze mij hetzelfde verhaal als de eerste: enkel voor NIEUWE klanten. Hoe kan je dan via e-services bestellen ? De man heeft een klacht geopend, het is dus afwachten ...
Nu kwam ik net deze pagina tegen. Hier staat wel dat je een nieuwe klant moet zijn, maar op die andere pagina dus duidelijk niet.
Wat denken jullie hier van ?
Gr,
Deva
Belgacom ADSL Plus 'Promo'
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 70 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 62 keer
Dat je niet alle kleine letters gelezen hebt toen je hebt ingetekend op de Plus
Zo'n promo's zijn kwasi steeds voor nieuwe klanten
Verhoogd nogmaals het feit jaarlijks van provider compleet hoppen loont
Zo'n promo's zijn kwasi steeds voor nieuwe klanten
Verhoogd nogmaals het feit jaarlijks van provider compleet hoppen loont
The eternal and true pessimist 

-
- Elite Poster
Bij de eerste link die ik vermelde waren er toch ook geen kleine letters ?
Anyways, net mail gekregen van Belgacom dat ik de factuur niet dien te betalen, en dus 6 maanden aan 10 EURO/maand zit.
Gr,
Deva
Anyways, net mail gekregen van Belgacom dat ik de factuur niet dien te betalen, en dus 6 maanden aan 10 EURO/maand zit.
Gr,
Deva
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 62 keer
Maar bij het proces van gegevens invoeren , aanvinken etc wel waarschijnlijk , zeker haastdevastator schreef:Bij de eerste link die ik vermelde waren er toch ook geen kleine letters ?

The eternal and true pessimist 

-
- Elite Poster
Nop, ook dan niet.
Op de bevestiging van mijn order (waar mijn e-services login etc instond, want ik was natuurlijk aangemeld op de site), stond dat het maar 10 EUR was.
Op de bevestiging van mijn order (waar mijn e-services login etc instond, want ik was natuurlijk aangemeld op de site), stond dat het maar 10 EUR was.